ja aina iloinen? Pitäisikö ensisijaisesti pyrkiä kirjoittelemaan niistä kivoista asioista, jotta voisi jakaa kaunista kuvaa itsestään ulospäin? Mun blogiväsymyksen ja ajoittain pitkienkin kirjoitteluvälien syynä yleensä on juuri se, että elämä on ollut silloin niin raskasta, harmaata, ja uuvuttavaa, ettei ole pystynyt kirjoittamaan mitään, yksinkertaisesti mitään kivaa, koska mitään kivaa ei ole tapahtunut. Ne ajat on itsellekin hirveän raskaita, lääketieteellinen nimi niille on sitten kai se, minkä luin tuolta jostain teksteistä: toistuvat masennuskaudet. Minulle tyypillistä on ollut se, että sitten kun pääsen ylöspäin siitä puuroutuneen elämän tuntemuksesta, niin nousenkin hetkellisesti semmoisiin pilviin, että jaksan puuhailla kaikkea, intoilen ja innostun, ideoin, olen hyväntyylinen, ajattelen että jaksan melkein mitä vain, mikään huoli ei minua paina ja selviän mistä vain. Muutos on jokatapauksessa silminnähtävä, tai ainakin minä tunnen sen erittäin voimakkaana olotilan muuto...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.