Jep,elikkä eilen sitten tuli runkopatjat meille taloon.Nämä ovat pehmeät,kun vanhat,silloin vuosi sitten myydyt,olivat sellaiset keskikovat-jämäkät.Ensivaikutelma on kyllä mukava!! Hemnes sohvasängyn kanssa käytössä oli vaahtomuovipatjat,Ikean Malfors-merkkiset,kiinteät.Ne oli kertakaikkiaan liian kovat minulle! Harmittaa,kun ei käyty niitä vaihtamassa silloin,Ikeallahan on 90 päivän makuutakuu :) No mutta niitä käytettiin varmaan vuosi?Ostettiin ne Malm-runkoon,joka asennettiin hyvin kompaktisti ensin vanhaan kotiin rappujen alle rakennettuun alkoviin,ja muuton jälkeen Malm ja Malforssit jatkoivat meillä käytössä.Päällähän meillä oli paksu petarikin vielä,Tafjord-merkkinen.Sen myin nyt vasta kun Malm-runko myytiin hemnesin tieltä,koska se petari oli ihan liian painava ja paksu siihen hommaan,että olisi pitänyt siirrellä joka pv muualle pedatakseen sohvasängyn sohvaksi. Joten siis,kuten totesin,koko idea oli BUSTED,mutta tulipahan kokeiltua. Mutta niin,nyt meillä ei ole oikean kokoista...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.