Heissan hopsan, pääsimpä totetuttamaan eilistä ajatustani rauhallisesta bloggaushetkestä. No ei ehkä niin idyllinen kuin ajattelin- eilinen meni ohi ihan sillä, että olin jo niin väsynyt automatkasta, riitelystä esikoisen kanssa, yhdestä kyläreissusta,kauppareissusta ja kun lopulta pääsimme tänne lapsi numero kolmosen kotiin, minä ja kaksi nuorinta, niin en jaksanut seurustelun ja pojan tyttikseen tutustelun jälkeen enää kirjoittaa. Joten kun aamumme alkoi noin seitsemältä, kellokin muistutti vielä 7.20, ja kaiken aamuhässäköinnin ja aamupalojen väsäilyn jälkeen vieraassa paikassa, tilanne on niin että olen juonut pannullisen kahvia yksin, koska poika tyttiksineen eivät ehtineet nousta ajoissa, pääsen viimein kirjoittamaan. Siispä näin: Tervehdys Kangasalta! Täälläkin minua hellii ikkunasta avautuva kaunis maisema. Puita niinikään ja kaunista valkoista lunta. Tykkään. Niin tykkäsi poikakin viime kesänä, kun kävimme tämän asunnon katsomassa.Lunta ei tosin silloin ollut :) Olen s...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.