Olen vilkuillut sitä puolella silmällä nyt tätä kautta oikeastaan joka jaksoa.Se on kyllä jännä sarja,älyttömän kiehtova,joka testaa juurikin mun omaa teoriaa siitä tahtomisesta.Siis minullahan on jopa niinkin hurja ajatus,että ketkä vain voivat elää yhdessä ihan kivaa-jännää-ok-jopa mahtavaa elämää,jos vain tahtovat.Miksi ei,ihminen ja ihminen,siis m i k s i ei?????? Omakohtaista kokemusta on näistä tilanteista. Ensimmäinen avioliitto alkoi vain noin 5kk ensitapaamisesta,koskapa saimme lapsen 9kk ensitapaamisesta. No eihän se näytä hyvälle näin kirjoitettuna,mutta se oli mun päätös ja tuntui ihan oikealle.Silloin. Tässäpä tämä oman elämänkatsomukseni outous taas näkyy,sillä ajattelen että se kaikki tapahtuu,minkä pitääkin tapahtua,jotta opimme ne tietyt oppiläksyt,joita olemme tänne tulleet oppimaan.Joten sekin suhde opetti paljon,ei mitenkään rakentavasti kylläkään,vaan rajusti ja raastavasti.Iso pala luottamusta mureni silloin,ja sitä(kin) olen rakennellut sittemmin kasaan. Nykyinen...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.