Huvittuneena laitoin merkille kalenteria vilkaistessani,että viikon päästä köllötämme mahat pulleina sohvalla röhkimässä porstaita äidin oomme kaikki-jäänteitä,ja todetaan,että jopa oli taas joulu.Niin paljon hälinää yhdestä päivästä,mutta tulipa syötyä hyvin ja epäterveellisesti ja mätettyä kilo suklaata per naama. Siitä sitten Tapaninpäivää kohden virkistymme ja viimeistään 27. päivä kukaan ei halua enää vuoteen kuullakkaan jouluruuista mitään,ja päädymme syömään pitsaa tai kebabia. Sitä ennen kuitenkin,pompimme jonkin tahon(itsemme??) määrittämien joulunormien mukaan,ahdistumme tuttava- äidin laakeista selvityksistä,kuinka paljon lapsille on lahjoja ,ja kuinka ahkerasti on tehty siivoilua ja tietenkin kaikki jouluruuat itse. Kuulemme tottakai vaihtehto-joulustakin esim laivalla ,kylpylässä taikka etelän lämmössä,joka kuulostaa tässä kohtaa todella houkuttelevalle. Sähköpostilaatikko,kuin myös paperipostilaatikko,räjähtävät kiihtyvästä lahjamainonnasta ja silmissä vain vilisee t...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.