Että kuulema oikeen Musta Perjantai! Ohhoh. Ja Älä Osta Mitään- päivä samaan syssyyn. Mitä tässä ny uskoa pitäis??? Näin meitä sekoitetaan!!! Mulle kävi näin: - siis sen jälkeen kun minulle on tänään vallan julmalla tavalla valjennut, kuinka huono tilanne minun Muurahaispepulla koulussa onkaan. Sen jälkeen siis,kun olen nieleskellyt tätä asiaa, ja tänäänkin pitänyt puhelin ja viestirallia yllä,saadakseni asioita sitten siellä Manchesterin- päässä rullaamaan hiukan sutjakkaammin, kun pohjatyöt olisi tehty hyvin. Ja siis sen jälkeen kun aamu valkeni semihyvän yön jälkeen Holter- seurantalaite rinnuksilla vielä keikkuen, ja sen jälkeen kun lapset oli saatu koulutielle, paitsi yksi joka meni kymppiin, ja sen jälkeen kun olimme juoneet kahveet ja syöneet aamupalaleivät, ja kun mies ja Ipana pakkasivat varmuudeksi yökamppeet mukaan kun lähtivät viemään poltettavia kamoja Hämeenlinnaan- sen jälkeen minä jäin yksin kotiin. Kutisevat liimat antureista iholla huusivat suihkua, ja ...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.