Kyllä tämä meinaa nyt hermon päälle käydä,myönnetään. Se,että mitä enemmän tässä aikaa menee,sen vaikeampi on mennä sanomaan,että niin muuten juu,en halua enää olla sun kanssa,voisitko muuttaa pois meidän kodista???? Vallankin kun hän ei ole ollut kuin ärsyttävä,ja se nyt taas ei ole sellainen synti josta rangaistuksena olisi hylkääminen :/ Tunnen itseni ihan jäätäväksi roistoksi... Katselin taas asuntoja.Pohdin raukkamaista vetoa,lähteä lasten kanssa vaikka väliaikaisesti jonnekin,ja sitten vaan ilmoittaa että heippa,bai bai,ei tuu ikävä.Ja vaikka tuleekin (en kuvitellut olevani yli-ihminen) niin silti haluan näin. Vai haluanko? Haluan mä,pakko jo haluta lopettaa tää karuselli.. Mutta kun ei hän ole nyt 4 viikkoon,siis muistaakseni viimeisen pimahduksen jälkeen,jolloin ovi meni,niin ollut häiritseväkäytöksinen,muutenkuin sillä tyypillisellä " olen vähän liikaa kiinnostunut puuttumaan kaikkeen ja kommentoimaan negaa jne" .Tänään hän alkoi vääntää riitaa tytön kanssa,kun tyttö...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.