Siis onko viikko mennyt???? Mä olen ihan pää turvoksissa, koska voin kertoa, ja tämä asia valitettavasti on taivaan tosi vaikka niin hullulle kuulostaakin, että viimeisen viikon ajan ,tarkalle 23.10 alkaen, eli siitä lähtien kun saimme asuntotarjouksen, mun jokaiseen valveillaolohetkeeni on kuulunut asuntoasian miettiminen. Se ei meinaa lähteä päästäni edes nukkumaan käydessä, ja liki heti herättyäni se palaa mieleen. Alan olla aika poikki pohtimiseen, missä se olis meijän perheen hyvä asua. Sillä viisiin että saamme säilytettyä inhimillisen asumisväljyyden ja samalla laskettua asumismenoja. Ja voi poijjaat voi kertoo, siinä sitä on pohtimista! Minähän olen tarkka rahasta. Olisin jollekkin talousihmiselle oikee kulta-aarre kun pitäisin budjetit tiukkana ja raha-asiat ojennuksessa. Kasvavat menot ovat suosikki leikkauskohteeni, n...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.