Tänään istuimme alas tunnin ajaksi kahden terapeutin kanssa. Miesterapeutti oli uusi tuttavuus, mutta tuntui mukavalle, varmaan miehelleni sopivalle. Mielestäni saatiin hyvin juttu alkuun, mutta tottakai kesäloma tulee tähän väliin. Toivottivat riidatonta lomaa. Uskoisin että se kyllä toteutuukin. Uskon! Moni asia tuntuu palaavan uomiinsa nopeammin kuin kuvittelinkaan. Pitäisikö jarruttaa, ja olla selvillä kaikista mahdollisista riskeistä, mitä tämä matkan jatkuminen voi meille aiheuttaa? Olemmeko liian erilaisia/ samanlaisia, jotta voisimme yhdessä elää, fiksua elämää? Ainakin tämän päivän käyntimme pohjalta mietin, kuinka paljon ihmiset keskimäärin joutuvat työskentelemään parisuhteensa eteen taikka vuoksi? Eikö parisuhde soljukaan mukana itsestään,ja helposti, tukien ja mukaellen elämän eri vaiheita? Totesin tänään siellä, että olen varmaan aika huono parisuhteissa. Se ei ollut kuulema oikein hyvin sanottu, koska jotenkin syyllistin itseäni. Se miesterapeutti puhui asioista aika eri...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.