Aamulla koin jonkun ihmeen reippauskohtauksen,ja päätin että lähden suorittamaan tämän viikon uimareissun.Kyselin yhtä kaveria mukaan,mutta hän ei päässyt.Päätin silti lähteä,ajattelin että paras se on vaan yksin mennä,saan vaan olla hiljaisuudessa ja miettiä tai olla miettimättä.Niimpä sinne lomps.Ihmettelin vielä usko-oville mennessä että ihanko totta mä olen tulossa tänne yksin!!?? Mitä mulle on tapahtumassa ;) Uimahallissa oli toki pari alakoulun luokkaa,joten aluksi ei todellakaan ollut hiljaista,mutta sain jotenkin omaan tilaani vaivuttua kun sätkin kuin hukkuva koppakuoriainen altaassa.Yritin muistella kaikenlaisia liikesarjoja vesijumpasta,mutta kyllä ne aikalailla sovelluksiksi meni. No mutta,tunti siellä meni,välillä vähän kelluin kun altaassa ei ollut kuin pari muuta.Olen siis sellaisessa terapia-altaassa,jossa on lämmin vesi ja hierovia suihkuja ym,muistuttaa enemmän privaattiallasta koska mitään ratoja ei siellä ole.Semmoiset radat on niin ,rajaavia :>D hah. Tykkään uis...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.