muutama kuva siis Mobilian automuseosta. Tahmela-keskustori... eli Tampereen vanha bussi???? Paloauto Tikasauto Kuplavolkkari jonka sisällä kun istui niin saattoi kuulema samaistua köröttelyyn 60-luvun Suomessa-screenillä kulki tuo ajovideo.Oli hyvä auto,ei haitannut vaikka koitti miten ohjata ojaan,tiellä pysyi. Itsekkin Ipana sai kokeilla autolla ajoa liikennepuistossa. Olihan siellä hienoja muitakin,vaikkapa Chrysler Newyorker,kuulema pressan limusiini.Ja monia muita hienoja autoja.On ne ollut jotenkin niin hienoja kyllä,muotoilut ja kaikki.Nyt kaikki on aika tasapaksua tavallaan,ei niin selkeää muotokieltä. Katselemista haittasi ihan vaan hiukan yliktiivinen sinkoileva Ipana.
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.