Olen tänä vuonna katsonut tätä ohjelmaa säännöllisesti. Se on tosi kiehtova reality, ollaan niin ytimessä, että se on aika veristä puuhaa henkisesti. Mielenkiinntoista ollut seurata miten heidän suhteet kehittyvät. Välillä luen MTV3 nettisivulta kirjoituksia heistä, asiat toki on poimintoja tv:ssä nähdystä. Tämä sarja herättää minussa tosi paljon ajatuksia siksikin, koska mieheni ja minä olemme melkein kuin oman elämiemme ensitreffit alttarilla- "kilpailijoita" Tapasimme minun ulko-ovella ekan kerran, silloin joskus, kun hän tuli kahville. Avasin oven ja peräännyin, ajatukseni "ai tuollaiselle minun tuleva mieheni näyttää". En tiedä mistä se ajatus lennähti minun päähäni, mutta kuten aiemminkaan vastaavia, ei ollut ajatustakaan epäillä, ettei se olisi tarkoittanut juuri sitä... Daniel konttasi hänen syliin heti, hän oli päivälleen 11 kuukautta, eikä vielä kävellyt. Muutaman päivän päästä, kun meidän "kahvittelut" oli kestäneet 4 päivää, kävimme yhdes...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.