2 viikkoa siitä, kun The Arki alkoi!!?? Heräsin tänä(kin) aamuna hemmetin väsyneenä, voisi jopa kuvailla että tuskallisen uupuneena. Päiväkodissa 2 viikkoa sitten muksu saanut syksyn ekan nuhan noin 3pv sitten, ja nyt vaan toivotaan että astma ei ota itseensä siitä. Koululaiset ovat aivan poikki. Voin miltei nähdä silmilläni, kuinka heidän liikkeensä hidastuu, ollen liki pysähdystilassa näin toisen viikon päätteeksi. Minä itse ajelen siis himmeillä valoilla. Tuntuu että päässä vain humisee ja keikkuu. Kuitenkin nämä kaikki diagnoosit tänä aamuna tehneenä tuumin automatkalla kotiin, että kyllähän tähän taas tottuu. Kesäloma on törkeän pitkä aika lomailla, siinä ehtii niin mennää siihen slow motioniin, on lämmintä ja kaikkee (siis jos ei sada, voi olla lämmintä, ja olihan sitä aurinkokeliäkin paljon) ,voi aamulla heräillä rauhassa ja hinata luunsa aluksi sohville loikomaan ja vetää vilttiä päälle ja katsella rauhassa lastenohjelmia. Siis äitikin. Kyllä siinä kotiäitikin lomailee ...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.