Elämä on kasvamista.Ei se jää paikalleen vaikka mikä olisi.Nyt kyllä tuntuu että viimeiset vuodet ovat olleen samassa suossa tallaamista,ilman että siitä on kehittynyt ainakaan mitään muuta pysyvästi positiivista asiaa,kuin pienimmäinen lapseni... Olen uuden edessä.Elämäntilanteeni ei ole ollut pitään aikaan tällainen.Mahdollisuuksia olisi lähteä uuteen lentoon,nousta pilvien päälle,jos enää osaisi lentää. Minne hävisi se sisälläni asunut voimakas luonne ,joka nämä vuodet taisteli oikeuksistaan ja oikeudenmukaisuudesta? nytkö olen voittaja,saanut vapauteni?Mitä sillä nyt teen?En halua olla näin.Turvallinen vankila tuntuu juuri nyt paremmalle vaihtoehdolle,ja huomaan miettiväni,millä lailla voisin vielä elää siinä ristiriitojen aallokossa. Miksi haluan sitä?Pelottaa kai liikaa tämä uusi,kun mistään en vielä mitään tiedä. En edes tiedä,onko maailmassa enää ketään. Minun maailmani on kutistunut hyvin pieneksi ja mielelläni jäisinkin tähän umpioon,koska en tunne että tarvin mitään muuta. O...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.