Tulimme tänne tosiaan jo 22.12. Lähdimme aamulla noin klo 10 , ja kolmella pysähdyksellä, joista yksi oli ruokatauko, pääsimme perille Yyterin kylpylähotellille 14.50. Vastaanotossa meitä odottikin kiva yllätys, sillä meille oli varattu Yyteri Villa, eli lomahuvila. Huvila-majoitus itsessään oli mahtava ylläri, mutta käytännön kannalta osoittautui vähän työlääksi, koska kaikki ruokailut ja tapahtumat ovat hotellilla. Huvilassa on alakerta, jossa 2 makuuhuonetta parisängyin, olohuone tv:llä ja takalla, kylppäri jossa sauna ja pesukone!!!!, ja keittiö. Parvella oli kaksi sänkyä. Huonejaot meni jonkinasteisen väännön jälkeen niin, että toiseen parisänkyyn menivät nukkumaan Milo ja Samuel, parvelle sitten loput, niin että Danielilla oli lisäpatja lattialla. Näin on ollut ihan hyvä järjestys, ja rauha säilynyt. Tosin, tyypit olleet niin väsyneitä iltaisin ,että nukkumaanmeno-ongelmia ei ole ollut. Tosin aikataulukin ollut myöhempi, koska iltapala klo 20, ja sen jälkeen iltatoimia vasta. ...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.