Joka aamu likipitäen sama stressi.Saatava kolme jätkää lähtemään tiettyyn kellon lyömään mennessä kotivesta ulos,muutoin seurauksena on yhden myöhästyminen koulusta. No hommahan menee niin että kello soi minulle 7.00 ja siis 7.30 on aika jolloin pitäisi poistua ovesta...joo,naftisti on aikaa,kun ottaa huomioon sen,että kaksi alle kouluikäistä pitää saada yövaatteista ulkovaatteisiin,plus ihan suotavaa jos itsekin ryysyt päällensä vetää.Yleensä itse olen vasta pukemassa farkkuja ja sukkia,kun kauhealla tsemppimäkinällä hoputan pikkupoikia pukemaan ulkohaalareita päälle.Hiukset jää kyllä harjaamatta,mutta jos näky on tarpeeksi kamala,niin pipo vaan päähän. Ipanakin osaa pukea,jos vaan haluaa...Kaupan päälle saan usein karjahdella isoimmalle kuljetettavalle,että nyt vauhtia,herää! Valitettavasti hänestä ei juuri apua ole lähdössä ennenkuin siinä vaiheessa kun lyön sille auton avaimet kouraan ja sanon että menee köyttämään tenavat autoon :) Tätä minä mietin tänä aamuna kun ajelin sitten- v...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.