Ruokavalio...niin...no se on kyllä taas lipsunut monena päivänä.Joku päivä menee paremmin joku huonommin.Mutta nyt on annttava armoa itselle,vaikka mikä olisi.Niin tekosyitä eikö niin?Ihan kuinka vaan,mutta huomasin taas,että ulkoapäin tuleva "raippa" ei oo paras-se voi olla alkuunlaittava voima,mutta se hinku pitää löytyy itsestä.Nyt mulla on niin paljon muitakin juttuja elämässä päällä ja rasitteena,että ei,ei mitään ehdotonta juuri nyt.Mulla on jo ehdoton tilanne kotona päällä,ja pyrin hoitamaan tämän nyt kunnialla loppuun... Onnekseni sain tiistaisesta viestinvaihtelusta erään henkilön kanssa ilmeisesti kylkiäisenä jotain hirvittävän upeaa energiaa,sillä se tunne,joka minussa kasvoi keskiviikon aikana,oli ihan mahtava.Tämä ON,minä OLEN,olen nyt juuri enemmän,kuin olen ollut pitkään aikaan. Elossa!! Silmät auki,aivot auki,sydän auki. Kiitos !!! Joten kun sain nyt balanssin tähän alati huojuvaan elooni palautettua vakaampana kuin aikoihin,ja kun ajatukset ovat juosseet kirk...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.