Elämäni helminauhaan on punoutunut viime aikoina tummanpuhuvia helmipäiviä, jotka luovat alakuloista ja pelokasta tunnelmaa koko elämänketjuun. Meidän pitäisi olla onnellisen uuden alun edessä, mutta näin ei ole. Pahuuden energiat saaneet miedät taas kiinni ja riivaaja kiusaa minua ja lapsia niin, että emme kestä tätä enää kauaa. Usein olen optimisti, eli typerä sinisilmäinen hyväuskoinen ääliö, joka ajattelee yhden kauhun mentyä ohi, että kyllä tämä tästä. Kyllä tämä tästä hyväksi muuttuu, paremmaksi edes. Että jonain päivänä se kiusaaja ei enää kiusaa, kun se tajuaa. Mutta ei se tajua. Ja minä en jaksa hoitaa enään. Liikaa pettymystä, petetyksi tuloa, petettyjä lupauksia. En osannut olla tarpeeksi luja ja vaatia näyttöä. Uskoin vain sanoja, vaikka samaan aikaan sisimpäni huusi hysteerisenä että usko tekoja, usko energiaa jonka tunnet- energia ei valehtele.Sanat ja lupaukset valehtelevat.Teot puhuvat puolestaan. Ei kukaan ole (kai) yksinomaan riivaaja ja kiusaaja.Kai ...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.