No niin, nyt kun alkaa henki kulkea, ajatus laukata ja jopa kropan voimat palautua, onkin hyvä aika todeta, että eka kuukausi tästäkin vuodesta jo onnellisesti ohi. Fiilis on oikeasti mahdottoman iloinen, koska pitkän sairastamisen ja huonon kunnon jälkeen tämä, että jaksaa vaikkapa imuroida, tuntuu älyttömän kivalle!! Pitää silti muistaa ottaa ihan iisisti, ettei takapakkeja tule. Tänään meillä onkin ollut varsinainen pakettishow. Aamulla tuli tekstari, että milloin voidaan tuoda lähetys, ja vastasin sitten vaihtoehdon B elikkä klo 12-15 tänään pliis. Hypin täällä innoissani ,ja patistin sairaslomaa viettävän mieheni purkamaan runkopatjat makkarista pois, koska luulin että meidän uusi sänky tulee. No, kohta soi puhelin, ja tytteli soittaa, että niin ,teille olisi lähetys tulossa. Ihmeteltiin siinä aikamme, ja todettiin että se lähetys josta soitettiin, olisi meidän sänky, ja se tulisi vasta huomenna. Aiemman lähetyksen kohtalo selvisi sillä välin kun olin asioilla. Sieltä tuli s...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.