Moikka taas pitkästä aikaa!
Kesäloma ollut kiva ja raskas samaan aikaan. Omat päänsisäiset taistelut ovat ottaneet paljon kaistaa, ja siltikään en voisi nyt nimetä, mikä tilanteeni on. Ihan hirveesti erilaisii juttuja tapahtunut minunkin henkilökohtaisessa elämässä, tulevia muutoksia prosessoinut, ja samaan aikaan pyöritetty tätä kesäloma-arkea. Aika uuvuttavaa.
Käytiin semmoinen pikainen pohjanmaan mökkiloma tekemässä, joka olikin todella hauskaa vaihtelua normaaliin elämään nähden. Pelkästään se mökkielämä, käydä kaupassa Ala-Härmäläisessä kaupassa ja sieltä mökiltäkäsin tehdä päivän reissuja meren rantaan Pietarsaareen, Ylihärmään hautuumalle, Kauhavalle jätskille....PowerPark...Härmän kylpylä...kotiin menomatkalla viel Tuurin kautta jossa TivoliSariola ja Kyläkauppa. Aikas Bueno-reissu, vaikka oisin mä inasen pidempäänkin viihtynyt. lasten kanssa tuo reissu oli raskas, tuntuu et tavanomaista enemmän joutui puuttuu käytökseen. Jatkuvaa toistensa nokitteluu eikä varsinkaan voitu olla toiselle avuksi,vaan sen mitä voit toista kiusata, niin toki piti kiusata. Tätäkään tilannetta ei oikeen kovin moni ymmärrä, eikä vissiin oikeen uskokaan. Se on sit vissiin vaan mun mielikuvituksissa näin? Täytyy sanoa että mieluummin mä kuvittelisin niin, että elämä soljuisi kivasti eteenpäin,niin että siitä vois kaikki nauttia. En näin.
Oma mieliala on ollu heilahteleva. Päädyttiin arviointijaksoon, jonka jälkeen voin hakee terapiaa, mikä mut arvioidaan sellaiseksi, joka siitä hyötyisi. Positiivista tässä kai on se, että lääkityksiä ei ole edelleenkään tyrkytetty. Psykiatri joka lähetti minut tutkimusjaksolle sanoi, että hän ei näe lääkitystä mun tilanteessa ekana apuna. Eli lopulta, vaikka "toistuvat masennusjaksot" on aihe jonka vuoksi sain jatkoon lähetteen, niin niiden kaatsotaan kai olevan elämän aiheuttamaa kuormitusta, johon taas auttaa terapia parhaiten. Noooo, en hehkuta vielä, kuunnellaan 3kk jälkeen mitä mieltä ovat minusta.
Tänään, lauantain kunniaksi, aloin raastaa sohvasta päällisiä pesuun. Ikean Ektorppihan se meillä ollut, vuonna 2014 se kai meille tuli, kangasalla asuttiin silloin. Joo onhan siitä päällisiä pesty ennenkin, ja ollut jopa vaihtopäälliset, ei siinä mitään, mutta SE TUNNE, kun sä saat vietyy kuivumaan ne päälliset, ja alkaa sataa VETTÄ!!!!!!!!!!!!! Voi jumalaare miun pää meinaa possahtaa. Tuolla loikottaa tota vettä siihen malliin, että vaikka se herkeis just ny, niin tuskin ne ehtii kuivuu tänää. Niin että.... helevetin hieno sohva meillä ny :)
Kesäloma ollut kiva ja raskas samaan aikaan. Omat päänsisäiset taistelut ovat ottaneet paljon kaistaa, ja siltikään en voisi nyt nimetä, mikä tilanteeni on. Ihan hirveesti erilaisii juttuja tapahtunut minunkin henkilökohtaisessa elämässä, tulevia muutoksia prosessoinut, ja samaan aikaan pyöritetty tätä kesäloma-arkea. Aika uuvuttavaa.
Käytiin semmoinen pikainen pohjanmaan mökkiloma tekemässä, joka olikin todella hauskaa vaihtelua normaaliin elämään nähden. Pelkästään se mökkielämä, käydä kaupassa Ala-Härmäläisessä kaupassa ja sieltä mökiltäkäsin tehdä päivän reissuja meren rantaan Pietarsaareen, Ylihärmään hautuumalle, Kauhavalle jätskille....PowerPark...Härmän kylpylä...kotiin menomatkalla viel Tuurin kautta jossa TivoliSariola ja Kyläkauppa. Aikas Bueno-reissu, vaikka oisin mä inasen pidempäänkin viihtynyt. lasten kanssa tuo reissu oli raskas, tuntuu et tavanomaista enemmän joutui puuttuu käytökseen. Jatkuvaa toistensa nokitteluu eikä varsinkaan voitu olla toiselle avuksi,vaan sen mitä voit toista kiusata, niin toki piti kiusata. Tätäkään tilannetta ei oikeen kovin moni ymmärrä, eikä vissiin oikeen uskokaan. Se on sit vissiin vaan mun mielikuvituksissa näin? Täytyy sanoa että mieluummin mä kuvittelisin niin, että elämä soljuisi kivasti eteenpäin,niin että siitä vois kaikki nauttia. En näin.
Oma mieliala on ollu heilahteleva. Päädyttiin arviointijaksoon, jonka jälkeen voin hakee terapiaa, mikä mut arvioidaan sellaiseksi, joka siitä hyötyisi. Positiivista tässä kai on se, että lääkityksiä ei ole edelleenkään tyrkytetty. Psykiatri joka lähetti minut tutkimusjaksolle sanoi, että hän ei näe lääkitystä mun tilanteessa ekana apuna. Eli lopulta, vaikka "toistuvat masennusjaksot" on aihe jonka vuoksi sain jatkoon lähetteen, niin niiden kaatsotaan kai olevan elämän aiheuttamaa kuormitusta, johon taas auttaa terapia parhaiten. Noooo, en hehkuta vielä, kuunnellaan 3kk jälkeen mitä mieltä ovat minusta.
Tänään, lauantain kunniaksi, aloin raastaa sohvasta päällisiä pesuun. Ikean Ektorppihan se meillä ollut, vuonna 2014 se kai meille tuli, kangasalla asuttiin silloin. Joo onhan siitä päällisiä pesty ennenkin, ja ollut jopa vaihtopäälliset, ei siinä mitään, mutta SE TUNNE, kun sä saat vietyy kuivumaan ne päälliset, ja alkaa sataa VETTÄ!!!!!!!!!!!!! Voi jumalaare miun pää meinaa possahtaa. Tuolla loikottaa tota vettä siihen malliin, että vaikka se herkeis just ny, niin tuskin ne ehtii kuivuu tänää. Niin että.... helevetin hieno sohva meillä ny :)
Mutta juu, lapset on kans liikkuneet kesän aikana omia menojaan ja reissujan myös. Yks päässy lappiin, yks Turkuun. Yks oli töissä Turussa pari viikkoa, yks kävi kummilassa Seinäjoella... tämmöstä.
Koulut alkaa 14.8, oletettavasti, eli viel reipas 3 viikkoa lomaa jäljellä ja taas saa vaan ihmetellä, et miten hitossa toi 2,5 KUUKAUDEN kesis taas meni!!!????
Mukavaa loppukesää sullekki :)

Kommentit
Lähetä kommentti