No niin, olemme tulleet siihen hetkeen, että on muuton jälkeen aika ensimäisen kerran kieputtaa huonetta. Kohteena olis pikkupoikien huone. Siellä on nyt Kura-sänky, ja sen alla jalaton runkopatja toiselle nukkujalle. Olen jo jonkin aikaaärsyyntynyt ensinnäkin petaamaan sänkyä jäätävässä asennossa ottaen huomioon vanhan ja väsyneen selkäni, ja ihan semmoinenkin tavanomaisuus, kuin iltahalit, on hankalaa änkeä itsensä sinne Kuran alle. Myöskään Danielin silittely ei onnistu muutoin kuin lässähtämällä perseelleen lattialle, ja senhän nyt tietää kuinka kivaa sieltä on nousta ylös, kun polvilleen ei oikeen uskalla kieppua tuon toisen lumpion takia... Niin että, tuli aika muuttaa järjestysstä!! No hommahan oli ihan iisipiisi siihen saakka kun siivottiin Samuelin kanssa pikaisesti huoneen lattialta kamat pois- ok puolet meni paikoilleen ja puolet vaan nakattiin "johonkin" laatikkoon. Tuuppasin Kuran ikkunaanpäin, ja mies tuli ottamaan runkopatjan alta pois. Mutta missä on jalat s...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.