Jes, huomenna vaihtuu tämän vaakanaisen syntymäkuukausi. Lokakuu on mulle aina erityinen kuukausi, enkä usko että se on vain siksi, että olen syntynyt lokakuussa. Tai sitten se on juuri siksi. Lokakuulla on aina hyvät fibat ollut minulle, ja vuonna 2008 sain siihen kuukauteen vielä yhden erityisen syyn lisää olla erityisen haltioissani- seitsemäs tähteni syntyi silloin, sopivasti vielä edellisen vuorokauden puolella, että saatiin eri syntymäpäivät. Tänään aloitettiin juhlinta. Kummit, kummitädin vanhemmat sekä mummo ja pappa tulivat kaikki tänne tapaamaan tulevaa synttärisankaria. Oli hieno päivä kaikkien ihanien ihmisten kanssa, nautin niin paljon! Tuleva synttärisankari sai koristella kakkunsa, ja tää on niin hieno, mikä symmetria, jess äiskän poika, vaakamaista tarkkuutta selkeästi tässäkin nähtävillä ! Eilen kävimme kaupassa hankkimassa kakuntäytteitä ja vähän muutakin, ja käpälään tarttui Santen hiusväri. Luonnonkosmetiikkaa!! Olin niin hypessä tästä löydöstä, si...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.