Pakko jakaa ensimäistä kertaa blogissani jonkun muun ajatuksia,mutta tämä tuli nyt sopivaan aikaan Google+ palveluun. Ai niin. Olen alkanut somevieroitukseen. Lähinnä FB on nyt pannassa,koska tuli selattua sitä ihan liikaa.Poistin sovelluksen puhelimesta,koska tuli joka kilaukseen reagoitua,ja alkoi tuntua että elän luuri kädessä. Ystäväni löytävät minut kyllä puhelimella soittamalla tai wappaamalla,ei minun tarvi olla koko ajan katsomassa uutisvirtaa. Sen sijaan jaan Instaan kuvia joista tulee hyvä mieli minulle,ja jotka ovat merkityksellisiä. Ja fiiliksiä kirjoittelen sitten Blogiin ehkä enemmän . Mutta nyt tällainen tarina aamuun, koska se on juuri sitä, mitä olen yrittänyt kaikille vastarannan kiiskeille selittää syyksi, että miksi me nyt teemme tällaisen liikkeen :) Hyvää huomenta!!!!! lähde: https://plus.google.com/107438389463320445812/posts/ffe9iLaEYmE?_utm_source=1-2-2 Elämä muuttuu jatkuvasti Elämä on mahtava matka, joka on jatkuvassa muutokses...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.