Muistan kun joskus nuorena stressasin kesästä, ja jo keväästäkin, koska niihin kuuluu väistämättä vaatteiden vähentäminen,ja keveisiin kesäkenkiin siirtyminen. Nimenomaan kenkäasian takia stressasin, koska minulle on ollut toki koko ikävi erittäin vaikeaa löytää kenkiä, jotka sopivat näihin todella haastavasti epämuodostuneisiin jalkateriini. Jos tervejalkainen ihminen ,ja tällä tarkoitan ihmistä jolla ei ole vakavia rakennepoikkeamia jaloissaan, tuskailee hyvien kenkien löytymisestä, niin omalla kohdalla oletusarvo on ollut, ettei minulle kertakaikkiaan löydy kenkiä tavan kaupasta. Jossain kohtaa pääsin siihen pisteeseen, että ymmärsin hakea maksusitoumusta kenkiin, jotka tehdään ihan minun jalan mallin mukaan. Niitä myönnetään kahdet vuodessa. Monetko kengät sinä hankit vuodessa? Päädyin ihan mahtavat tyypin luo, joka suunnitteli ja tekaisi, muokkasi siis sellaisista työsandaalin oloisista minulle ihanat kipottimet, joita pidinkin sitten suuren suurella ilolla muutaman vuoden, kunn...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.