No niin, tyttären blogipostauksesta sain riittävästi potkua persiiseen, jotta pääsin tännesaakka, avaamaan omaa blogia ja toteamaan, että aivan järkyttävän pitkä aika edellisestä pikaheitosta. Syyt on varmaan hyvin pitkälle samat mitä tyttärellä- jotenkin hurjan kuluttavaa ja väsyttävää ollut elämä tässä viime aikoina. Yksi syy on tietenkin se, että minä se vaan jaksan sairastaa. Not. En jaksais, mutta kun kroppa on eri mieltä. kertauksena siis: tammikuussa keuhkokuume+ antibiootti, eikun kaksi, se eka kun ei sopinut mulle, vaan aiheutti sydämentykytystä ja liki tajunnan lähtöö. Sitten helmikuussa jatkoja kun ei vaan ääni ruvennut palaamaan, koko ajan kähinää ja korvat lukossa ja edelleen limaa keuhkoputkissa, jota yskiä röhkötin jatkuasti. Pääsin silloin ihme kyllä lääkäriin- silloin tammikuussahan miut passitettiin terkkarista pois kun mulla oli "vaan virustauti", kotiin lepäämään- ja parin päivän päästä sain raahautua päivystykseen saamaan keuhkokuume diagnoosin. Hel...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.