Olipahan reissu, sanoisin. Lähdin eilen oman terkkarin kautta lääkäriin,vähän niinku hakemaan keuhlokuume-diagnoosia ja parempaa antibioottia. ..... Mutta lopputulos oli molemminpuolinen keuhkoveritulppa,joka nähtiin isotooppi - kuvauksessa. Se olikin jännä tutkimus.Ensin annettiin hengitettivää merkkiainetta sellaisella koneella,joka oli aika epämiellyttävä.Sitten kone kuvasi minun maatessa lavetilla sekä selkä että vastapuolella yhteensä 11 minuuttia.Tässä kuvattiin ilmatiet ensin.Sitten laitettiin kanyylin kautta isotooppinen merkkiaine verenkiertoon tai oikeastaan keuhkoihin.Nämä isotooppi merkkiaineet on siitä erikoisia, että ne menee paikkaan jota varten ne on kehitetty.Kuopukselle tehtiin aikoinaan isotooppikuvaus kun selvitettiin kystisen munuaisen toimivuutta. Verenkiertoa kuvannut osuus kesti 6 minuuttia. Parin tunnin kuluttua lääkäri tuli kert...
Valoja ja Varjoja. Elämän vuoristorataa yrityksin pysäyttää se joku hulluus, mikä asui perheessä, joka tuhosi meitä kaikkia. Tarina täällä loppuu siihen hetkeen kun entinen elämänikin loppui. Kun se hulluus loppui, lopullisesti.