Oli kuulema odoteltu tekstejä tänne,vaan turhaapa tässä selittää,miksei ole kuulunut,eikö tuo nyt ole aika ilmiselvää???? ;) Joo,menoo ollut jos jonkinmoista,ja esim viime viikolla kun todettiin ,että eipä ole blogiin kuulunut,niin minusta tuntui,ettei ollut oikeen mielikuvaa edes mitä olen tehnyt viimeiset päivät.
No nyt on viimeisimpiä kuulumisia neiti ysiveen synttärit.Sopivasti väsähdin loppuviikkoa kohden,ja vaikka kaksi kakkupohjaa oli leivottu hyvissä ajoin,eli tiistaina taikka keskiviikkona,niin kappas kummaa,että vain 1 pohja oli täyttökunnossa perjantaina.Pikku näpit oli käyneet närppimässä pohjasta niin,ettei siitä mitään voinut tehdä.Toinen kakkupohja oli varattu lauantaille,kun kummit oli tulossa.Siispä... karkasin perhekahvilaan perjantai aamuna kummipojan äiteen seuraksi.Siellä oli Pomp deLux-esittely,ja pitihän se inspiroitua pikkutilauksen verran- en ole nimittäin ostanut vaatteita muksuille aikoihin,syystä,että niillä on ylitarjontaa muutenkin sisävaatteista.Ekaluokkalaiselle hankin kahvipaketilla pussillisen vaatetta ja sitten löysinkin isoveljen vanhoja jemmattuja vaatteita vielä laatikollisen.Nyt on 3 laatikkoinen Malm todellakin syönyt mahansa täyteen ekaluokkalaisen vaatteita.
Onneksi neuvokkaalla ystävälläni oli jälleen kerran Ässä hihassa,ja ehdotukset jäätelökakusta otettiin ilolla vastaan.Sitten vielä piti jaksaa ne tarjottavat käydä ostamassa,ja sekin onnistui about hyvin,paitsi että unohdin ne hiton jäätelöt ostaa,ja sai tehdä toisen reissun.Hikipää siivoilu jatkui vielä toven perjantainakin,kunnes totesin että nyt saa piisata...
Juhlat olivat onnistuneet :)
Lauantaina sille jatkot.Kummit olivat tulossa,ja minulla hirveät paineet saada huusholli niin sievään kuntoon,kuin mahdollista,koska en tykkää että vieraatkaan nälee minun kotiani sekamelskassa,kun en pidä siitä itsekkään.Eri asiahan olisi,jos olisin ihan FINE sen sotkun kanssa,mutta ei,en ole siihen vielä oppinut.Joten kevyt orjuutus käyntiin aamulla- teinit teki pitsoja miehen kanssa ja minä huiskin ja siivosin ja koetin epätoivoisesti saada tavaraa imeytymään oikeille paikoilleen niin paljon kuin mahdollista.Yllätyksekseni sainkin alakerran,joka siis pahin sottapyttykasa olikin,niin uskomattomaan sievään kuntoon.Ja siis kunnia ei todellakaan lankea yksin minulle,vaan esim herra 11vee on oppinut äidin ankarassa huomassa siivoamaan äidin vaatimalla tavalla,mikä siis helpottaa kummasti suurempia operaatioita ;)
Kummien vierailua odotti koko sakki!!!
Ovat sellaista harvinaista herkkua meille,että kyllä sitä sietääkin odottaa.On ihan hirveän harmi,että kaikki tärkeät ihmiset asuvat jotenkin niin säälittävän kaukana,ettei sellaista taajuutta saa pidettyä taaamisissa kuin haluisi.Onnksi on Facet ja luurit :D
Kummien lähdön jälkeen kolme muksua kipattiin lyhennetylle isäviikonlopulle,joka ei haitannut isää lainkaan.Valitan kitkerää makua joka suuhunne tulvahti,aihe on vaan niin sairaan ärsyttävä,ja vielä ärsyttävämmäksi sen teee se,että tämä teema -isää ei jaksa kiinnostaa- seuraa minua elämäntilanteesta toiseen.Että osaakin olla oppiläksynä minulle,vaan mitä haluaa kertoa se?? Tunnekuohuntaa aiheuttaa kumminkin kovasti,joten oppiläksy on edelleen vajavainen....
Loppu porukka "muka lepäsi" la-su ajan.Paskat.mehän taas tottakai säädettiin kaikenmoisia hommia miehen kanssa,ja kun sunnuntaina pöllähtäneinä istuttiin Ikeassa lounaalla,oltiin vaan että öö miksi väsyttää.
Tämä viikko,miehen kolmas kesäloma viikko.Ja ohjelmaa ollut kaksi päivää ihan kiitettävästi.Tänään ei yllä ole oikeen irronnut,olen ollut ihme väsyksissä koko päivän.Vähän pakkopullaa ollut hommat ,joten nihkeesti touhuttu mitään.Tänään meillä oli kumminkin tosi tärkeä reissu kun käytiin taas vanhassa asuinpaikassa.No onhan meillä ollut siellä touhut toki koko ajan päällänsä,kun jätettiin kissanloukku vanhaan pihaan sillä perusteella,kun kissua oli nähty huudeilla.Ja eilen käytiin vaihtamassa loukku sinne,toivottavasti toimivampaan,koskapa siitä entisestä käytiin kyllä syömässä ruuat,mutta saalista ei tullut.Mutta mutta mutta,tänään kävin siis passikuvassa siellä,ja sen jälkeen marssin poliisiasemalle lupa-asioissa.Inva-pysäköinti lupaa hakemassa,se kun on vaan jäänyt ja jäänyt,ihan siksi,että en ole oikeen saanut selvää,kuinka sitä haetaan.Ja ottaen huomioon,että kaippa nyt vammaispalvelut pitäisi olla satavilla,vaiko jotain salatietoa lie,koska uskomattoman monelta ehdin kysellä,ennenkuin olen saanut vastauksen,ja ennenkuin nyt viimein sain lääkärintodistuksen sitä varten.
Siis HERRANJESTAS! Minä olen oikeasti monelle lekurille puhunut tästä ,ja kukaan ei muka ole tiennyt.Aika hyviä lääkäreitä,heh heh...
No mutta nyt mulla oli todistus,ja loppu hoitui aika sutjakasti.Lupahakemus 26e kuvat 18e
Sen jälkeen mentiin Pancho Villaan lounaalle (ups...) mutta kyllä oli taas ihan sairaan mahtavan hyvää kalaa,nammmmm....
Oltiin nääs omalla lomalla sen 3 tuntia,mitä Ipana oli kerhossa :) Kätevää.
Nyt iltasella ollaan öllötetty.Mies piirteli rakenneaavoja lintuhäkkiä varten.Hän nyt meinaa ottaa lintuja.Teini oli eilen että ei voi olla totta,ensin se tuo akvaarion ja nyt se haluu lintuja.No ne on hänen harrastuksia,semmoista se vaan on :)
Minä meinasin haluta pupun,mutta en halunnutkaan kun mietin ettei mua huvita panostaa yhtään enmpää lemmikkien hoitoon.Menen vaikka pupukahvilaan,semmoinen on kuulema Tampereella.
Illan ilot alkakoon!! Iltatoimet...
Juuri saamamme tiedon mukaan mieheni puhelin löytyi juuri akvaariosta,ja purkaessaan sitä,hajotti sen.Nice.Voisin muuten huvikseni kokeilla ekaa kertaa ilmoittaa vahingosta vakuutusyhtiöön,koskapa maksan sinne kotivakuutuksesta maksujakin...mjaah.
On ilmeiseti aika sulkea eepos tältä päivää.
Kiitos ja kumarrus,palataan kuulumisiin :)
No nyt on viimeisimpiä kuulumisia neiti ysiveen synttärit.Sopivasti väsähdin loppuviikkoa kohden,ja vaikka kaksi kakkupohjaa oli leivottu hyvissä ajoin,eli tiistaina taikka keskiviikkona,niin kappas kummaa,että vain 1 pohja oli täyttökunnossa perjantaina.Pikku näpit oli käyneet närppimässä pohjasta niin,ettei siitä mitään voinut tehdä.Toinen kakkupohja oli varattu lauantaille,kun kummit oli tulossa.Siispä... karkasin perhekahvilaan perjantai aamuna kummipojan äiteen seuraksi.Siellä oli Pomp deLux-esittely,ja pitihän se inspiroitua pikkutilauksen verran- en ole nimittäin ostanut vaatteita muksuille aikoihin,syystä,että niillä on ylitarjontaa muutenkin sisävaatteista.Ekaluokkalaiselle hankin kahvipaketilla pussillisen vaatetta ja sitten löysinkin isoveljen vanhoja jemmattuja vaatteita vielä laatikollisen.Nyt on 3 laatikkoinen Malm todellakin syönyt mahansa täyteen ekaluokkalaisen vaatteita.
Onneksi neuvokkaalla ystävälläni oli jälleen kerran Ässä hihassa,ja ehdotukset jäätelökakusta otettiin ilolla vastaan.Sitten vielä piti jaksaa ne tarjottavat käydä ostamassa,ja sekin onnistui about hyvin,paitsi että unohdin ne hiton jäätelöt ostaa,ja sai tehdä toisen reissun.Hikipää siivoilu jatkui vielä toven perjantainakin,kunnes totesin että nyt saa piisata...
Juhlat olivat onnistuneet :)
Lauantaina sille jatkot.Kummit olivat tulossa,ja minulla hirveät paineet saada huusholli niin sievään kuntoon,kuin mahdollista,koska en tykkää että vieraatkaan nälee minun kotiani sekamelskassa,kun en pidä siitä itsekkään.Eri asiahan olisi,jos olisin ihan FINE sen sotkun kanssa,mutta ei,en ole siihen vielä oppinut.Joten kevyt orjuutus käyntiin aamulla- teinit teki pitsoja miehen kanssa ja minä huiskin ja siivosin ja koetin epätoivoisesti saada tavaraa imeytymään oikeille paikoilleen niin paljon kuin mahdollista.Yllätyksekseni sainkin alakerran,joka siis pahin sottapyttykasa olikin,niin uskomattomaan sievään kuntoon.Ja siis kunnia ei todellakaan lankea yksin minulle,vaan esim herra 11vee on oppinut äidin ankarassa huomassa siivoamaan äidin vaatimalla tavalla,mikä siis helpottaa kummasti suurempia operaatioita ;)
Kummien vierailua odotti koko sakki!!!
Ovat sellaista harvinaista herkkua meille,että kyllä sitä sietääkin odottaa.On ihan hirveän harmi,että kaikki tärkeät ihmiset asuvat jotenkin niin säälittävän kaukana,ettei sellaista taajuutta saa pidettyä taaamisissa kuin haluisi.Onnksi on Facet ja luurit :D
Kummien lähdön jälkeen kolme muksua kipattiin lyhennetylle isäviikonlopulle,joka ei haitannut isää lainkaan.Valitan kitkerää makua joka suuhunne tulvahti,aihe on vaan niin sairaan ärsyttävä,ja vielä ärsyttävämmäksi sen teee se,että tämä teema -isää ei jaksa kiinnostaa- seuraa minua elämäntilanteesta toiseen.Että osaakin olla oppiläksynä minulle,vaan mitä haluaa kertoa se?? Tunnekuohuntaa aiheuttaa kumminkin kovasti,joten oppiläksy on edelleen vajavainen....
Loppu porukka "muka lepäsi" la-su ajan.Paskat.mehän taas tottakai säädettiin kaikenmoisia hommia miehen kanssa,ja kun sunnuntaina pöllähtäneinä istuttiin Ikeassa lounaalla,oltiin vaan että öö miksi väsyttää.
Tämä viikko,miehen kolmas kesäloma viikko.Ja ohjelmaa ollut kaksi päivää ihan kiitettävästi.Tänään ei yllä ole oikeen irronnut,olen ollut ihme väsyksissä koko päivän.Vähän pakkopullaa ollut hommat ,joten nihkeesti touhuttu mitään.Tänään meillä oli kumminkin tosi tärkeä reissu kun käytiin taas vanhassa asuinpaikassa.No onhan meillä ollut siellä touhut toki koko ajan päällänsä,kun jätettiin kissanloukku vanhaan pihaan sillä perusteella,kun kissua oli nähty huudeilla.Ja eilen käytiin vaihtamassa loukku sinne,toivottavasti toimivampaan,koskapa siitä entisestä käytiin kyllä syömässä ruuat,mutta saalista ei tullut.Mutta mutta mutta,tänään kävin siis passikuvassa siellä,ja sen jälkeen marssin poliisiasemalle lupa-asioissa.Inva-pysäköinti lupaa hakemassa,se kun on vaan jäänyt ja jäänyt,ihan siksi,että en ole oikeen saanut selvää,kuinka sitä haetaan.Ja ottaen huomioon,että kaippa nyt vammaispalvelut pitäisi olla satavilla,vaiko jotain salatietoa lie,koska uskomattoman monelta ehdin kysellä,ennenkuin olen saanut vastauksen,ja ennenkuin nyt viimein sain lääkärintodistuksen sitä varten.
Siis HERRANJESTAS! Minä olen oikeasti monelle lekurille puhunut tästä ,ja kukaan ei muka ole tiennyt.Aika hyviä lääkäreitä,heh heh...
No mutta nyt mulla oli todistus,ja loppu hoitui aika sutjakasti.Lupahakemus 26e kuvat 18e
Sen jälkeen mentiin Pancho Villaan lounaalle (ups...) mutta kyllä oli taas ihan sairaan mahtavan hyvää kalaa,nammmmm....
Oltiin nääs omalla lomalla sen 3 tuntia,mitä Ipana oli kerhossa :) Kätevää.
Nyt iltasella ollaan öllötetty.Mies piirteli rakenneaavoja lintuhäkkiä varten.Hän nyt meinaa ottaa lintuja.Teini oli eilen että ei voi olla totta,ensin se tuo akvaarion ja nyt se haluu lintuja.No ne on hänen harrastuksia,semmoista se vaan on :)
Minä meinasin haluta pupun,mutta en halunnutkaan kun mietin ettei mua huvita panostaa yhtään enmpää lemmikkien hoitoon.Menen vaikka pupukahvilaan,semmoinen on kuulema Tampereella.
Illan ilot alkakoon!! Iltatoimet...
Juuri saamamme tiedon mukaan mieheni puhelin löytyi juuri akvaariosta,ja purkaessaan sitä,hajotti sen.Nice.Voisin muuten huvikseni kokeilla ekaa kertaa ilmoittaa vahingosta vakuutusyhtiöön,koskapa maksan sinne kotivakuutuksesta maksujakin...mjaah.
On ilmeiseti aika sulkea eepos tältä päivää.
Kiitos ja kumarrus,palataan kuulumisiin :)
Kommentit
Lähetä kommentti