Se alkoi sitten sataa ihan tosissaan.Aamulla jo.Katselin etuovelta kun lätäkköö alkoi muodostua pihaan,ja pikkuusen lujaa tuli.No auringonkukkani tykkäsi :) Avasi kolmannen kukkansa tänään.
On nuo kukat silleen mun juttu,vaikka en minä niitä hoitaa osaakaan,vettä annan kun muistan.
Mutta tuo auringonkukka jotenkin puhuttelee mua kovasti.Se on vankka varreltaan,ja luo niin voimakkaan kukan,että huh,siinä on sitä jotain!
On nuo kukat silleen mun juttu,vaikka en minä niitä hoitaa osaakaan,vettä annan kun muistan.
Mutta tuo auringonkukka jotenkin puhuttelee mua kovasti.Se on vankka varreltaan,ja luo niin voimakkaan kukan,että huh,siinä on sitä jotain!
Viikonlopun touhuihin kuului äkkipikainen visiitti äidin synttäreitä muistamassa sillä välin kun neiti ysivee tapasi kaksi kamuaan meillä,jotka jäivät viime viikonlopun synttäreiltä paitsi.
Vierailu meni tietenkin myöhään,ja pilkkopimeässä saatiin ajella kotiin.
Itseltä kyllä ajamatta olisi jäänyt,hämäräsokeus vaivaa jo niin pahoin.
Sunnuntaina tavanomaiseen tyyliin siivottiin ja rempattiin :P
Eli muutama taulu seinään ja pari muutakin härpäkettä ja ainakin hetkeksi aikaa alakerran oleskelutila raivattu.
Ektorp Jennylund muutti meille,käytettynä toki.
On se niin kaunis :)
Otsikko lupasi pikaista ja dynaamista päivitystä perjantaista- pentantaina, mutta kuten näkyy,on tiistai,ja tämä kappale on roikkunut auki koneellani siitä lähtien.
Ei vaan taas saanut sanoja asettumaan.
Arkiviikko tottakai,on ehtinyt viedä mehut jo aika hyvin,kun tottakai,tässä on ollut taas vähän "kaikkea"
Niin että kun keskiviikko huomenna kääntyy,toivon että olisi leppoisaa ja kivaa.
Sitä ei kyllä kamalasti lupaile tämäniltainen show,joka minua odotti tullessani kasiluokkalaisen vanhempainillasta...täällä oli valheenpaljastuskoneisto käynnissä ja lakuvarasta etsittiin.
Ei löytynyt.
Mutta joo,näillä paukuilla mennään mitä annettu (siis jäljellä) on.
Harmi etten ole blogin ääressä niinä harvoina selkeinä ja virkeinä hetkinä,kun saisin jotain ehkä järkevääkin aikaan.
So long!!
Ps.Jotain semiviisasta saan aina välillä Toivon Tähden
Facebook sivulle.Seurailehan,jos henkiset asiat ja maailmanmenon tarkastelu siitä perspektiivistä kiinnostaa :)



Kommentit
Lähetä kommentti