No niin,jospa se melkeen viikon kertänyt flunssa olis nyt sit selätetty.
Viime torstaina tuli kurkku kipeeksi.Siitä se sitten alkoi aivastuttaa ja yskittää,lauantaina käytiin leffassa panadolin voimalla,ja sunnuntaina nukuttiin päiväunia sohvalla.
Maanantaina luulin olevani jo "ok",aloin innoissani siivoamaan,ja sitten tiistaina oltiinkin ihan raatoja,nukuin taas sohvalla sillä välillä kun ipana oli kerhossa.
Tämä aamu alkoi paastottuna,ja sai kuivin suin istua aamupalalöydässä.Ipana nukkui aamulla pitkään,juuri kun meinasin että mennään ajoissa labraan.No oltiin me siellä kuitenkin jo 8.15 ja ennen ysiä jo ulkonakin sieltä.Paastosokeria ja kilpparikortrollia oli.Hyvin meni reissu,varuulta millä oli tabletti mukana,jolla ipana ehti hetken pelata.Labrasta ajettiinkin suoraan kauppaan,ja kaupassa suoraan kahvilaan- aamukahvia ja pasteijaa naamaan,että jaksaa ajatella edes murto-osalla aivojaan.
Ipana on kyllä loistavaa seuraa,miun ihku mussu :)
Kotiin päästyä sitten normaalii kotisäätöö hommineen.
Vanhin tytär tuli käymään ja ois vienyt minutkin kynsien laitolle,vaan autoni hihna päätti,että ei tarvii ajaa minnekään- ohjaustehostin oli poissa pelistä.Kun käynnistin auton,kuulin vain kimeetä tsirpatusta ja kun tehostin oli kaput,niin diagnoosi oli selvä.Puhetta oli ollut,että hihnan jotkut jutut...heh..piti kitinää ja ovat kuluneet ym,mutta nyt siellä oli sitten mennyt ihan huolella homma plörinäksi ja paikat rikki.ÄÄH!! En päässyt tyttärien kanssa kynsienlaitolle :(
Sitten vaan puhelua ukolle,siitähän ne hommat hoitui vaan tylsää kun joutui heti töistä suoraan mennä minun autoa korjaamaan.Tulee taas duunipäivälle mittaa :(
Mutta on se hyvä että osaminen on omassa perheessä,nyt ei kustanna kuin varaosat.Ja selkänahasta revityt ylityötunnit.
-Piti eteistä raivata,järjestää työkalukaappi ja etsiä syysvaatteita...muuttui remmirempaksi.
Aikataulujani tuossa tutkailin ja alkaa kummasti vaikuttaa vanhall tutulle lentoelämälle,on menoo sinnetännetonne ja aikataulut muuntuu melko kireiksikin joskus.
Nyt olen tässä huolissani ollut,kun viidesluokkalainen olikin mennyt sopimuksistamme huolimatta suoraan koulusta kaverille,ei mitään ilmoitusta,ei tullut syömään,ei ole näkynyt kotona.20 minuutin päästä olisi kotiintuloaika.Kukaan ei tiedä minne mennyt,puhelinta ei ole mukana,tietenkään.
Huoli se päätään nostaa,ja siihen huoleen sekottuu tietty ärsytyskin,siitä että tuottaa nyt huolta ja murhetta sillä ettei noudattanut sopimusta :(
Olen niin surullinen siitä.
Noh,alettava iltatoimia tekemään näille ketä kotona on.
Ihme päivä oikeesti,heti koulusta pääsyn jälkeen,likkakin karkasi vaan pihaan vaikkei ollut läksyjä tehnyt ja jätkä...ekaluokkalainen oli ainoo joka tuli sisään ja leikki hetken pikkuveljen kanssa ennen kuin teki läksyjä.
Helmi-reissuvihko netissä ei toimi ties monettako päivää,joten olen pihalla kuin lumiukko mitä koulussa tapahtuu.
BLAAH!!!!!!!!!!!!
Alkais piisata tälle päivälle,haluisin vain että katras olisi kasassa,mies tulisi kotiin ja saataisiin edes salkkareiden verran viettää yhteistä aikaa tälle päivää.
Suuri rakkauden tekohan tuo on häneltä,että meni heti korjaamaan vaimon autoa :)
Siitä pitää muistaa kiittää!!
Parempaa huomista päivää Todellakin Toivoen!!
Viime torstaina tuli kurkku kipeeksi.Siitä se sitten alkoi aivastuttaa ja yskittää,lauantaina käytiin leffassa panadolin voimalla,ja sunnuntaina nukuttiin päiväunia sohvalla.
Maanantaina luulin olevani jo "ok",aloin innoissani siivoamaan,ja sitten tiistaina oltiinkin ihan raatoja,nukuin taas sohvalla sillä välillä kun ipana oli kerhossa.
Tämä aamu alkoi paastottuna,ja sai kuivin suin istua aamupalalöydässä.Ipana nukkui aamulla pitkään,juuri kun meinasin että mennään ajoissa labraan.No oltiin me siellä kuitenkin jo 8.15 ja ennen ysiä jo ulkonakin sieltä.Paastosokeria ja kilpparikortrollia oli.Hyvin meni reissu,varuulta millä oli tabletti mukana,jolla ipana ehti hetken pelata.Labrasta ajettiinkin suoraan kauppaan,ja kaupassa suoraan kahvilaan- aamukahvia ja pasteijaa naamaan,että jaksaa ajatella edes murto-osalla aivojaan.
Ipana on kyllä loistavaa seuraa,miun ihku mussu :)
Kotiin päästyä sitten normaalii kotisäätöö hommineen.
Vanhin tytär tuli käymään ja ois vienyt minutkin kynsien laitolle,vaan autoni hihna päätti,että ei tarvii ajaa minnekään- ohjaustehostin oli poissa pelistä.Kun käynnistin auton,kuulin vain kimeetä tsirpatusta ja kun tehostin oli kaput,niin diagnoosi oli selvä.Puhetta oli ollut,että hihnan jotkut jutut...heh..piti kitinää ja ovat kuluneet ym,mutta nyt siellä oli sitten mennyt ihan huolella homma plörinäksi ja paikat rikki.ÄÄH!! En päässyt tyttärien kanssa kynsienlaitolle :(
Sitten vaan puhelua ukolle,siitähän ne hommat hoitui vaan tylsää kun joutui heti töistä suoraan mennä minun autoa korjaamaan.Tulee taas duunipäivälle mittaa :(
Mutta on se hyvä että osaminen on omassa perheessä,nyt ei kustanna kuin varaosat.Ja selkänahasta revityt ylityötunnit.
-Piti eteistä raivata,järjestää työkalukaappi ja etsiä syysvaatteita...muuttui remmirempaksi.
Aikataulujani tuossa tutkailin ja alkaa kummasti vaikuttaa vanhall tutulle lentoelämälle,on menoo sinnetännetonne ja aikataulut muuntuu melko kireiksikin joskus.
Nyt olen tässä huolissani ollut,kun viidesluokkalainen olikin mennyt sopimuksistamme huolimatta suoraan koulusta kaverille,ei mitään ilmoitusta,ei tullut syömään,ei ole näkynyt kotona.20 minuutin päästä olisi kotiintuloaika.Kukaan ei tiedä minne mennyt,puhelinta ei ole mukana,tietenkään.
Huoli se päätään nostaa,ja siihen huoleen sekottuu tietty ärsytyskin,siitä että tuottaa nyt huolta ja murhetta sillä ettei noudattanut sopimusta :(
Olen niin surullinen siitä.
Noh,alettava iltatoimia tekemään näille ketä kotona on.
Ihme päivä oikeesti,heti koulusta pääsyn jälkeen,likkakin karkasi vaan pihaan vaikkei ollut läksyjä tehnyt ja jätkä...ekaluokkalainen oli ainoo joka tuli sisään ja leikki hetken pikkuveljen kanssa ennen kuin teki läksyjä.
Helmi-reissuvihko netissä ei toimi ties monettako päivää,joten olen pihalla kuin lumiukko mitä koulussa tapahtuu.
BLAAH!!!!!!!!!!!!
Alkais piisata tälle päivälle,haluisin vain että katras olisi kasassa,mies tulisi kotiin ja saataisiin edes salkkareiden verran viettää yhteistä aikaa tälle päivää.
Suuri rakkauden tekohan tuo on häneltä,että meni heti korjaamaan vaimon autoa :)
Siitä pitää muistaa kiittää!!
Parempaa huomista päivää Todellakin Toivoen!!
Kommentit
Lähetä kommentti