Nyt voisit ilmestyä.
Alan muuten epäillä järkeäni ,kokemuksiani,ja havainnointikykyäni.
Missä nyt luuraat?
Feikkaat...
Pari viikkoa olet ollut niin iisisti,että epätodellinen olo alkaa nostaa päätään.Liian normaali.
Normaali.Nytkö se sitten muuttui? Juuri kun minä olen jättänyt toivon taakse,ja onnitellut itseäni,että pystyn nähdä tätä asiaa näin "järkevästi".
Ei tämä nyt tunteisiin kyllä vaikuta,fiilis että parisuhde on kyllä finito,ei ole mitään rakennettavaa,ei mitään iloista odottavaa.Usko ja toivo on loppuneet, rakkaus on muuttunut vain toiveeksi paranemisesta.
Molempien- mutta ei yhdessä.
Kaksi rikkinäistä ei voi parantua yhdessä,varsinkaan kun haavat vuotaa verta,eikä taukoa millään pikalaastarilla.
Minullahan on jo herännyt Haave.
Ihana fiilis siitä,että kun kaikki tämä on takana,aloittaisin uuden elämän uudessa paikassa- uudessa kaupungissa!!!
OMG, sitähän minäkin jos totta puhutaan.
Mutta,se ei pelaa joka pelkää!
Ja minä haluan Uuden Alun.Kaiken uuden. Samperi! :)
Vastustustahan tämä tuottaa,mutta....
Alan muuten epäillä järkeäni ,kokemuksiani,ja havainnointikykyäni.
Missä nyt luuraat?
Feikkaat...
Pari viikkoa olet ollut niin iisisti,että epätodellinen olo alkaa nostaa päätään.Liian normaali.
Normaali.Nytkö se sitten muuttui? Juuri kun minä olen jättänyt toivon taakse,ja onnitellut itseäni,että pystyn nähdä tätä asiaa näin "järkevästi".
Ei tämä nyt tunteisiin kyllä vaikuta,fiilis että parisuhde on kyllä finito,ei ole mitään rakennettavaa,ei mitään iloista odottavaa.Usko ja toivo on loppuneet, rakkaus on muuttunut vain toiveeksi paranemisesta.
Molempien- mutta ei yhdessä.
Kaksi rikkinäistä ei voi parantua yhdessä,varsinkaan kun haavat vuotaa verta,eikä taukoa millään pikalaastarilla.
Minullahan on jo herännyt Haave.
Ihana fiilis siitä,että kun kaikki tämä on takana,aloittaisin uuden elämän uudessa paikassa- uudessa kaupungissa!!!
OMG, sitähän minäkin jos totta puhutaan.
Mutta,se ei pelaa joka pelkää!
Ja minä haluan Uuden Alun.Kaiken uuden. Samperi! :)
Vastustustahan tämä tuottaa,mutta....
ps. hitsin kivaa pääsiäisen aikaa.Meillä ei ole pääriäisperinteitä sen koommin ,mutta tällaisen väsäsin tähän pöytäkoristeeksi ;)
(mulla ei oo edelleenkään asiaa koskea mihinkään niistä...rankkaa)


Kommentit
Lähetä kommentti