jo puolta väliä.
Kesäloma on alkanut ihan ok-merkeissä sikäli ,että lapset ovat olleet aika ok.
Ipana päikyssä tämän kuukauden,paitsi että vapaapäiviä tullut viikoittain,mikä on ihan ok.
Voin sanoa suoraan,etten nyt osaa palata 2 viikon taakse,siis viimeiseen postaukseen saakka.
Todistukset haettiin ja kolmikko oli isilässä siinä heti lauantaista keskiviikkoon.Aikamoista kalenterin kanssa huiskimista on tämä kesäkin,koska tuntuu tapahtumia kertyvän hyvää tahtia kalenteriin.
Viime maanantaina,heti siis "ekana lomaapäivänä" huristettiin Ipanan kanssa kaksin Ikaalisiin ystävää tapaamaan.Pojat olivat tahoillaan kaipailleet toisiaan paljonkin,mutta eihän siltä riidaltakaan vältytty.Ystävän kanssa oli hyvät juttelut,kuten aina.Sain häneltä kirjoja lainaan ,ja suunnitelma,että lukaisen pari kevyttä alle,harjoituskappaleiksi, ja sitten vasta pääaiheeseen,kirjaan nimeltä Eheytyminen.
Tiistaina meille vaihtui MOI-simmit puhelimiin.Hah,en voinut vastustaa hauskaa operaattorinimeä,ja meidän tarpeisiin parempaa liittymää.Kyllä nyt kelpaa 4G:llä surffata.
Ryhmässä olin tiistaina.
Sitten olen vesijuossut. Kauankohan olen nyt säännöllisesti vesijuossut,varmaan jonkun 2kk. Parina viikkona mennyt jo kahdesti viikossa,ja suunnitelmissa jatkaa kesäkuun loppuun 2x tahdilla,kunnes halli menee kesätauolle. Eilenkin mulla oli ensin tunnin setti lastenaltaassa,olin siis koko ajan liikkeessä sielläkin ja vahdin pienimpiä kunnes varamies saapui vahtiin ja pulahdin isoon altaaseen juoksuvyön kanssa.Ehdin 15 minuuttia siinä juosta kunnes huomasin että alkaa "vesijuoksukoulu" ,käytännössä se oli juoksuvöiden kanssa tehty jumppa,45 minuuttia,aivan mahtavaa! Hyvä säkä.Näin ollen mulle tuli kahden tunnin treenit eilen,jee!!
Tässä kohtaa voinen paljastaa,että -10 kg on 5kk saldo.Ei mitään mullistavaa muutosta,muutoin kuin että karkit jääneet kokonaan pois ja muutenkin sokerihimo loppunut!!! Toi vesiliikunta tullut siis nyt 2kk aikana kuvioon,ja ruoka-annoksia katsonut.Joskus syönyt kyllä mässyruokaakin esim ranskiksia ja kebabia,mutta siis mitään sen kummempaa en ole tehnyt.En voisi olla tyytyväisempi!!! Hissukseen siis paino laskee,mikä onkin terveellisin tapa.Vatsalaukku pienentynyt huikeesti,eli paljon pienemmät annokset täyttää mahan.ja yksi asia mistä nautin aivan sikana- jaksan kävellä,jalat ei oo kipeet juurikaan!!!
Ipana ollut isän kanssa.Parkuu isän luona minua,ja kun kotiin tulee,parkuu pari päivää isää.
Isän kanssa ollut hankalaa,koska haavat aukeaa aina,ja nyt kun olemme puheväleissä ja selvitelty puhumalla asioita,niin on ollut raskasta ja samalla tottakai tosi eheyttävää. On pakko rikkoa että voi korjata.Niin se nyt tässäkin menee.Ehkä me jaksetaan puhua kaikki asiat selviksi,että miksi kaikki meni näin.Oppia.
Semmoista oppiläksyä ollut minulle tämä aika...johan on kumma jollei tämä kehitys auta eteenpäin!!
Eilen käytiin ryhmän kanssa SUN Radiossa,jonka lähetyspaikka on Ideaparkissa.Oli tosi mielenkiintoista käydä siellä.Sitten kiersin Ideaparkin vain etsien Jalokivigalleriaa,ja kun turhautuneena ja epäuskoisena katsoin netistä,niin lähin Jalokivigalleria on nykyisin Linnatuuli -asemalla ja Tuuloksessa. No,mennään Tuulokseen sitten,koska tarvin muutamaa eri kiveä.
Tänään siis kärsin hivenen kipeytyneistä lihaksista ja kipeytyneestä sydämestäkin :( Mutta tavallaan hyvällä tavalla.
Liahksiin saan huojennusta tänään hierojalta ja sydämeen saan huojennusta ajan kanssa.
Näillä mennään.
Voin paljastaa,että pinnan alla kuplii.
Muutoksia.
Mutta tässä kohtaa matka jatkuu hyyyyvinnnn hissuksiin,aivan kuin ei oiskaan ;)
Kesäloma on alkanut ihan ok-merkeissä sikäli ,että lapset ovat olleet aika ok.
Ipana päikyssä tämän kuukauden,paitsi että vapaapäiviä tullut viikoittain,mikä on ihan ok.
Voin sanoa suoraan,etten nyt osaa palata 2 viikon taakse,siis viimeiseen postaukseen saakka.
Todistukset haettiin ja kolmikko oli isilässä siinä heti lauantaista keskiviikkoon.Aikamoista kalenterin kanssa huiskimista on tämä kesäkin,koska tuntuu tapahtumia kertyvän hyvää tahtia kalenteriin.
Viime maanantaina,heti siis "ekana lomaapäivänä" huristettiin Ipanan kanssa kaksin Ikaalisiin ystävää tapaamaan.Pojat olivat tahoillaan kaipailleet toisiaan paljonkin,mutta eihän siltä riidaltakaan vältytty.Ystävän kanssa oli hyvät juttelut,kuten aina.Sain häneltä kirjoja lainaan ,ja suunnitelma,että lukaisen pari kevyttä alle,harjoituskappaleiksi, ja sitten vasta pääaiheeseen,kirjaan nimeltä Eheytyminen.
Tiistaina meille vaihtui MOI-simmit puhelimiin.Hah,en voinut vastustaa hauskaa operaattorinimeä,ja meidän tarpeisiin parempaa liittymää.Kyllä nyt kelpaa 4G:llä surffata.
Ryhmässä olin tiistaina.
Sitten olen vesijuossut. Kauankohan olen nyt säännöllisesti vesijuossut,varmaan jonkun 2kk. Parina viikkona mennyt jo kahdesti viikossa,ja suunnitelmissa jatkaa kesäkuun loppuun 2x tahdilla,kunnes halli menee kesätauolle. Eilenkin mulla oli ensin tunnin setti lastenaltaassa,olin siis koko ajan liikkeessä sielläkin ja vahdin pienimpiä kunnes varamies saapui vahtiin ja pulahdin isoon altaaseen juoksuvyön kanssa.Ehdin 15 minuuttia siinä juosta kunnes huomasin että alkaa "vesijuoksukoulu" ,käytännössä se oli juoksuvöiden kanssa tehty jumppa,45 minuuttia,aivan mahtavaa! Hyvä säkä.Näin ollen mulle tuli kahden tunnin treenit eilen,jee!!
Tässä kohtaa voinen paljastaa,että -10 kg on 5kk saldo.Ei mitään mullistavaa muutosta,muutoin kuin että karkit jääneet kokonaan pois ja muutenkin sokerihimo loppunut!!! Toi vesiliikunta tullut siis nyt 2kk aikana kuvioon,ja ruoka-annoksia katsonut.Joskus syönyt kyllä mässyruokaakin esim ranskiksia ja kebabia,mutta siis mitään sen kummempaa en ole tehnyt.En voisi olla tyytyväisempi!!! Hissukseen siis paino laskee,mikä onkin terveellisin tapa.Vatsalaukku pienentynyt huikeesti,eli paljon pienemmät annokset täyttää mahan.ja yksi asia mistä nautin aivan sikana- jaksan kävellä,jalat ei oo kipeet juurikaan!!!
Ipana ollut isän kanssa.Parkuu isän luona minua,ja kun kotiin tulee,parkuu pari päivää isää.
Isän kanssa ollut hankalaa,koska haavat aukeaa aina,ja nyt kun olemme puheväleissä ja selvitelty puhumalla asioita,niin on ollut raskasta ja samalla tottakai tosi eheyttävää. On pakko rikkoa että voi korjata.Niin se nyt tässäkin menee.Ehkä me jaksetaan puhua kaikki asiat selviksi,että miksi kaikki meni näin.Oppia.
Semmoista oppiläksyä ollut minulle tämä aika...johan on kumma jollei tämä kehitys auta eteenpäin!!
Eilen käytiin ryhmän kanssa SUN Radiossa,jonka lähetyspaikka on Ideaparkissa.Oli tosi mielenkiintoista käydä siellä.Sitten kiersin Ideaparkin vain etsien Jalokivigalleriaa,ja kun turhautuneena ja epäuskoisena katsoin netistä,niin lähin Jalokivigalleria on nykyisin Linnatuuli -asemalla ja Tuuloksessa. No,mennään Tuulokseen sitten,koska tarvin muutamaa eri kiveä.
Tänään siis kärsin hivenen kipeytyneistä lihaksista ja kipeytyneestä sydämestäkin :( Mutta tavallaan hyvällä tavalla.
Liahksiin saan huojennusta tänään hierojalta ja sydämeen saan huojennusta ajan kanssa.
Näillä mennään.
Voin paljastaa,että pinnan alla kuplii.
Muutoksia.
Mutta tässä kohtaa matka jatkuu hyyyyvinnnn hissuksiin,aivan kuin ei oiskaan ;)
# love

Kommentit
Lähetä kommentti