Tänään tuli taas lapset isilästä, sieltä "kaukaa", jonne matkustus kestää nykyään ensin 2 tuntia bussilla ja sitten puoli tuntia paikkarilla.
Odottelin lapsia autossa istuen, viereisessä parkkiruudussa olevan auton vieressä oli kaksi miestä, toinen heilutteli mulle. No ilmehdin siinä sitten jotenkin neutraalisti,mutta yritin olla kohtelias ja vastata tervehdykseen edes jotenkin, koska en todellakaan tunnistanut heistä kumpaakaan.
Iloisesti he minuu siinä katselivat kumminkin.
Pian sitten lapsia alkoi tulla virtanaan autolle, sisäpaikat tuli täyteen, ja kun lapset tulivat niin kysyivät että tunnenko noi miehet, koska niin iloisesti siinä meitä katseli. Juu en tunne, tai voihan olla että tunsin, mutta aivot eivät halunneet taas toimia siinä kohtaa. Noo lapset tuli autoon, ja kun tyypit oli kiinni autossa niin toinen miehistä osoitteli mun tuulilasia autossa....
Hetken aikaa kesti tajuta mitä se näytteli....
...tota kylttiä, jonka mies toi mulle joskus jostain tuliaisiksi.
Hymyilivät mulle, näyttivät peukkua.
Tulipa hyvä mieli!
-Ja niin Mom´s Taxi jatkoi taas matkaa tyypit kyydissä.

Kommentit
Lähetä kommentti