Että kuulema oikeen Musta Perjantai!
Ohhoh.
Ja Älä Osta Mitään- päivä samaan syssyyn.
Mitä tässä ny uskoa pitäis??? Näin meitä sekoitetaan!!!
Mulle kävi näin:
- siis sen jälkeen kun minulle on tänään vallan julmalla tavalla valjennut, kuinka huono tilanne minun Muurahaispepulla koulussa onkaan.
Sen jälkeen siis,kun olen nieleskellyt tätä asiaa, ja tänäänkin pitänyt puhelin ja viestirallia yllä,saadakseni asioita sitten siellä Manchesterin- päässä rullaamaan hiukan sutjakkaammin, kun pohjatyöt olisi tehty hyvin.
Ja siis sen jälkeen kun aamu valkeni semihyvän yön jälkeen Holter- seurantalaite rinnuksilla vielä keikkuen, ja sen jälkeen kun lapset oli saatu koulutielle, paitsi yksi joka meni kymppiin, ja sen jälkeen kun olimme juoneet kahveet ja syöneet aamupalaleivät, ja kun mies ja Ipana pakkasivat varmuudeksi yökamppeet mukaan kun lähtivät viemään poltettavia kamoja Hämeenlinnaan- sen jälkeen minä jäin yksin kotiin.
Kutisevat liimat antureista iholla huusivat suihkua, ja samalla laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään. Kylpytakissa menikin sitten hyvä tovi :)
Voi miten tylsää voi olla kotona vain yhden lapsen kanssa. Sellaisen joka ei räyhää ja syö sievästi päiväruuan sun seurana. Yksi lapsi ei tullut sovitusti kotiin,toinen on sovitusti kavereillaan. Kotona on niin pimahtaneen hiljaista.
Päivän saavutukseni on ollut kaksi koneellista pyykkiä ja ruuan lämmitys. Ja puoli levyä suklaata, siinä siis syy persiin leviämiseen.
Black Friday-aiheista sähköpostia tuli koko viikon, minulla menisi ilta kovin rattoisasti, jos jaksaisin katsoa tarjouksia. Mutta en jaksa eikä huvita. Minulla on ihan oma hävityskampanja käynnissä, kun koetan myydä ja antaa tätä kamaa pois.
" Muuton tieltä"- maininta ei nosta tehokkuutta yhtään. Sillä on ihan yhtä huono totuusarvo kuin "Muuttomyynnillä"vähittäiskaupoissa, tavara maksaa joka tapauksessa melkein saman kuin muutenkin.
Minun kuuluisi nyt rentoutua.
Mutten nyt osaa, en tiedä miten. Joku voisi vetää minulle nyt ohjatun rentoutuksen? Joo ideaa, joska kävisi pötkölleen tuohon lattiapetiin ja laittaisi koneelta jotain....
Hyvä että Muurahaispeppu tuli kotiin- sen jälkeen kun kaverin isälle oli soitettu. Ei tullut kuin tunnin myöhässä. Syönytkin kuulema on. Mikä hitto siinäkin on, että vieraita mukuloita syötetään kylillä? Eikö ne pitäisi lähettää koteihinsa ruoka-aikana? Siihen minä olen tottunut. Omassa lapsuudessa kyllä saatettiin odottaa kaverin huoneessa kun kaveri syö. Nykyisellään minä ihmettelen, jos meillä on kylässä muksu vielä silloin kun meidän perhe alkaa syömään. Minä en nääs ruokaa tarjoa, kun yritän omillekin painottaa, että kotiin tullaan syömään. Mutta ei.
Muurahaispeppu ei halunnut syödä,se halusi pelata siskon kanssa. Ja kun ei saanut täysiä oikeuksia pelinhallintaan siskoltaan, alkoi saatanallinen huuto. No ni, nyt kuulostaa jo tutulle, on tämä sittenkin meidän koti! Perun toiveeni, en haluakkaan tätä meteliä, pliis palataanko siihen hiljaisuuteen?
Muurahaispepun poisto pelitilanteesta, 25 kirosanaa, mutama oven hakkaaminen ja lopulta hiljaisuus, kun hän meni alakertaan katsomaan telkkaria. Asia sopiva juuri näin.
Mies ja Ipana jäävät yökylään, ja minulla ei ole autoa, sillä perheemme kolmesta tällä hetkellä toimivasta biilistä minun auto on ainoa jossa on vetokoukku. Ja koukkua tarvitaan jos aijotaan hakea kärry. Ja minun auto on ainoa jolla voin ajaa. Se toinen jolla voisin nyt taas ajaa, on juuri korjattu ja seisontavakuutuksessa vielä, sillä ei arvaa lähteä ajelemaan. Joten olen jumissa kotona. Bussipysäkille on vain lyhyt matka, mutta kinttuni tuskin jaksavat ilman kitumista kävellä sitäkään. Niin on helppoa tämä minun liikehtiminen.
Ihan hyvä olla jumissa kotona. Kylpytakki päällä koko päivä. Ja huominenkin päivä :)
Elämä on joskus niin hassua.
Ensi viikolla ehkä alkaa tämä huusholli pakkaantumaan ihan tosissaan. Jossain vaiheessa tätä viikkoa tuli asuntopaperitkin. Kaik on kirjoitettu ja maksettu.
Tj 27....
Ohhoh.
Ja Älä Osta Mitään- päivä samaan syssyyn.
Mitä tässä ny uskoa pitäis??? Näin meitä sekoitetaan!!!
Mulle kävi näin:
- siis sen jälkeen kun minulle on tänään vallan julmalla tavalla valjennut, kuinka huono tilanne minun Muurahaispepulla koulussa onkaan.
Sen jälkeen siis,kun olen nieleskellyt tätä asiaa, ja tänäänkin pitänyt puhelin ja viestirallia yllä,saadakseni asioita sitten siellä Manchesterin- päässä rullaamaan hiukan sutjakkaammin, kun pohjatyöt olisi tehty hyvin.
Ja siis sen jälkeen kun aamu valkeni semihyvän yön jälkeen Holter- seurantalaite rinnuksilla vielä keikkuen, ja sen jälkeen kun lapset oli saatu koulutielle, paitsi yksi joka meni kymppiin, ja sen jälkeen kun olimme juoneet kahveet ja syöneet aamupalaleivät, ja kun mies ja Ipana pakkasivat varmuudeksi yökamppeet mukaan kun lähtivät viemään poltettavia kamoja Hämeenlinnaan- sen jälkeen minä jäin yksin kotiin.
Kutisevat liimat antureista iholla huusivat suihkua, ja samalla laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään. Kylpytakissa menikin sitten hyvä tovi :)
Voi miten tylsää voi olla kotona vain yhden lapsen kanssa. Sellaisen joka ei räyhää ja syö sievästi päiväruuan sun seurana. Yksi lapsi ei tullut sovitusti kotiin,toinen on sovitusti kavereillaan. Kotona on niin pimahtaneen hiljaista.
Päivän saavutukseni on ollut kaksi koneellista pyykkiä ja ruuan lämmitys. Ja puoli levyä suklaata, siinä siis syy persiin leviämiseen.
Black Friday-aiheista sähköpostia tuli koko viikon, minulla menisi ilta kovin rattoisasti, jos jaksaisin katsoa tarjouksia. Mutta en jaksa eikä huvita. Minulla on ihan oma hävityskampanja käynnissä, kun koetan myydä ja antaa tätä kamaa pois.
" Muuton tieltä"- maininta ei nosta tehokkuutta yhtään. Sillä on ihan yhtä huono totuusarvo kuin "Muuttomyynnillä"vähittäiskaupoissa, tavara maksaa joka tapauksessa melkein saman kuin muutenkin.
Minun kuuluisi nyt rentoutua.
Mutten nyt osaa, en tiedä miten. Joku voisi vetää minulle nyt ohjatun rentoutuksen? Joo ideaa, joska kävisi pötkölleen tuohon lattiapetiin ja laittaisi koneelta jotain....
Hyvä että Muurahaispeppu tuli kotiin- sen jälkeen kun kaverin isälle oli soitettu. Ei tullut kuin tunnin myöhässä. Syönytkin kuulema on. Mikä hitto siinäkin on, että vieraita mukuloita syötetään kylillä? Eikö ne pitäisi lähettää koteihinsa ruoka-aikana? Siihen minä olen tottunut. Omassa lapsuudessa kyllä saatettiin odottaa kaverin huoneessa kun kaveri syö. Nykyisellään minä ihmettelen, jos meillä on kylässä muksu vielä silloin kun meidän perhe alkaa syömään. Minä en nääs ruokaa tarjoa, kun yritän omillekin painottaa, että kotiin tullaan syömään. Mutta ei.
Muurahaispeppu ei halunnut syödä,se halusi pelata siskon kanssa. Ja kun ei saanut täysiä oikeuksia pelinhallintaan siskoltaan, alkoi saatanallinen huuto. No ni, nyt kuulostaa jo tutulle, on tämä sittenkin meidän koti! Perun toiveeni, en haluakkaan tätä meteliä, pliis palataanko siihen hiljaisuuteen?
Muurahaispepun poisto pelitilanteesta, 25 kirosanaa, mutama oven hakkaaminen ja lopulta hiljaisuus, kun hän meni alakertaan katsomaan telkkaria. Asia sopiva juuri näin.
Mies ja Ipana jäävät yökylään, ja minulla ei ole autoa, sillä perheemme kolmesta tällä hetkellä toimivasta biilistä minun auto on ainoa jossa on vetokoukku. Ja koukkua tarvitaan jos aijotaan hakea kärry. Ja minun auto on ainoa jolla voin ajaa. Se toinen jolla voisin nyt taas ajaa, on juuri korjattu ja seisontavakuutuksessa vielä, sillä ei arvaa lähteä ajelemaan. Joten olen jumissa kotona. Bussipysäkille on vain lyhyt matka, mutta kinttuni tuskin jaksavat ilman kitumista kävellä sitäkään. Niin on helppoa tämä minun liikehtiminen.
Ihan hyvä olla jumissa kotona. Kylpytakki päällä koko päivä. Ja huominenkin päivä :)
Elämä on joskus niin hassua.
Tosi hyvää viikonloppua jokaiselle!!!
Ensi viikolla ehkä alkaa tämä huusholli pakkaantumaan ihan tosissaan. Jossain vaiheessa tätä viikkoa tuli asuntopaperitkin. Kaik on kirjoitettu ja maksettu.
Tj 27....
Ja meilläkin jo uusi osoite.


Kommentit
Lähetä kommentti