Joo,joulu sitten tulla puksutti,ja klaarasimme sen ihan menestyksekkäästi.Oli sinnepäin-suunnitelmat,ja jälleen kerran ex.tempore lahjashow,jossa hyväksikäytettiin pihalla kävellyttä joulupukkia,jonka muksutkin näki ollessaan pihalla.
Mjaah,en kyllä pidä tästä joulupukki jutusta,ainakaan siitä,että jotkut ihan oikeasti selittävät lapsille,että se pukki ne lahjat antaa.Tuoda se voi,mutta hankkinut se ei oo niitä itse.
Mutta tästä aiheesta sen enempää enää,tuskailen sen kanssa sitten taas vuoden päästä.
Mutta ihanaa oli kun vanhemmat olivat meillä joulun.
Lahjoja piti olla vähän,mutta kummasti niitä sitten löytyikin tuolta kaapeista,niin että jokainen sai kai 4 paketia.Pelejä tuli monta uutta,kaikkia ei olla edes kokeiltu vielä.Pakkopelaamista,perheen yhteistä aikaa,ollaan harjoitettu niin,että siitä on vähän toraakin saatu aikaan,kun on vastarannankiiskejä vedetty koloistaan m ukaan pelaamaan.Hävinnythän minä oon kaikki tyynni,paitsi Kimblessä olen voittanutkin.Olen onneksi niin aikuinen,ettei häviö haittaa,vaan on kiva huomata omienkin aivojen raksuttavan miettiessä uusia pelistrategioita.
Aatto ja joulupäivät meni tosiaankin kivasti kotona köllötellen ja lepäillen- siis torkuin tosiaan päiväunia ihan surutta kun sille tuntui.Yhtenä syynä lie sokerien vaihtelu,johtuen jouluhyvistä.Mrrr...
Nautin törkeäsi lomasta.
Keksin alkaa katselemaan Viaplaylta Greyn Anatomiaa ekasta tuotantokaudesta alkaen,siinä vasta jännä sarja,vasta kolmannen kauden loppupuolilla mennään- 8 katsomatta :D
Uusi vuosi vietettiin kummipoikamme perheen kanssa.Ihanat ohjelmat oli meillä kyllä,oli pihanuotioo,jolla miehet sitten paistoi meille vielä yöpalaksi makkarat,raketteja ammuttiin niin että taivas ryskyi ,ja muutenkin kaikilla oli kivaa yhdessä.Aikuisia oli 4 ja lapsia 7 :)
Paluu arkeen 7.1 koulujen alkaessa oli kyllä kylmää suihkua niskaan.
Kuka hullu herää klo 7??????????????????
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Torstai ja perjantai oli kyllä semmoista kankeilua,ettei taas meinannut usko riittää,tämä viikko sujunut jo paremmin,vaikkakin lisää haastetta toi se,että Ipana aloitti päiväkodissa! On tykännyt ja viihtynyt,kaikki siis hyvin.
Itse sain diabeteshoitajalta tiukan ohjeen,ja kuukausi aikaa näyttää,että pystyn siihen.
Tarkoitus saada mun karkin puputus nyt pois,kokonaan. Joulunaika repsautti homman aivan jäätäväksi,kun niitä pirun konvehtirasioita oli,ja ne myös meni.
Nyt karkit pois.Mutta hyvin sitä keksii korvaavaa, eilen meni automatkalla välipalana pari pullaa.Pussi kertoo että yhdessä pullassa 202 kcal.Nice.Not!
No mutta olen nyt tunnustanut ongelmani niin monelle,että alkaa olla "piilopaikat" käytetty.On enää mahdollista itse toimia sen päämäärän eteen!
Ajatuksissa monia juttuja pyörii,ideoita jotka koettaa puskea itseään ilmoille jotakin kautta, kun osaisin vain koota ne järkevästi yhteen...
Mietin muutamia päiviä yhtä asiaa,ikäänkuin terapiaa elämässään tuuliajoilla oleville ihmisille.Räätälöityä elämänhallintaa,alkaen ihan perusjutuista,jokaisen tarpeiden mukaan.
Toivon Tähteen kirjoittelin tästä ajan kulusta,joka antaa nyt armoa hitaille ihmisille.Niille,jotka ovat tunteneet semmoisen tahmauksen elämässään,ettei mikään oikeen meinaa mennä eteenpäin.
Vähän siihenkin perustuen tuo minun ajauksenitasolla oleva idea tietyntyyppisten ihmisten auttamisesta.
Saas nähdä millaisen potkun siihen saan,koska minulle tämä vuosi on lupauksia täynnä :)
Täynnä potentiaalia,niin että oikeastaan kun mietin,niin eniten mietin,millä saan tämän villin hevosen pidettyä hallinnassa,koska ajatuksia ja ideoita on niin paljon.
Totesinkin,että on vain alettava perkaamaan.
Kirjoitettava ylös,ja alettava siinä availemaan,mitä kaikkea tietty juttu pitääkään sisällään.
Ihanaa!!
Nyt on Ipanalla vapaapäivä,takana 2 päikkypäivää.Me rötväillään vaan kotona,tässä keittiössä.Pöydän toisella puolella muruseni katsoo tabletilla lastenohjelmaa,ja toisella puolella äiti kirjoittaa.Pöytä on täynnä kaikkea.On leipomosta eilen haettua leipää,on vielä aamupalan rippeet,on palapeliä ja sillä lailla.Ajattelin tästä ihan juuri nousta ja sutaista alakerran kuntoon,koska parin tunnin päästä täällä tulee käymään perhetyöntekijä.
On muuten hassua,että tässä kun olemme kuukausia odottaneet tätä(kin) apua,ja olemme tietenkin joutuneet omista voimista pinnistämään kaiken,niin nyt kun he viimein ikäänkuin saapuvat tänne,niin en tiedä onko täällä nyt kauheasti mitään tehtävää enää!!??
KRIISItyöntekijät eivät ehtineet meille KRIISIIN hätiin.
Ei tämä yhteiskunta sillälailla toimi,että sinulle nyt hätiin ehdittäisi kun tarviit ;)
Mutta ei se mitään.
Kuulen siis lisää parin tunnin kuluttua.
Nyt alan hommiin kotona.
Hurjan pitkä blogitauko tästä nyt tuli,vaikka useaan kertaan on ollut "asiaa".Harmi vaan että ne asiat poksahtaa päähän kun olen menossa nukkumaan,ja aamulla niistä ei ole enää edes muistoa jäljellä :D
Oikein oikein hyvää tätä vuotta nyt kaikille,juuri sinulle joka satut tähän eksymään lukemaan.
Voima olkoon kanssasi.
(kuin myös minun kanssani)
Mjaah,en kyllä pidä tästä joulupukki jutusta,ainakaan siitä,että jotkut ihan oikeasti selittävät lapsille,että se pukki ne lahjat antaa.Tuoda se voi,mutta hankkinut se ei oo niitä itse.
Mutta tästä aiheesta sen enempää enää,tuskailen sen kanssa sitten taas vuoden päästä.
Mutta ihanaa oli kun vanhemmat olivat meillä joulun.
Lahjoja piti olla vähän,mutta kummasti niitä sitten löytyikin tuolta kaapeista,niin että jokainen sai kai 4 paketia.Pelejä tuli monta uutta,kaikkia ei olla edes kokeiltu vielä.Pakkopelaamista,perheen yhteistä aikaa,ollaan harjoitettu niin,että siitä on vähän toraakin saatu aikaan,kun on vastarannankiiskejä vedetty koloistaan m ukaan pelaamaan.Hävinnythän minä oon kaikki tyynni,paitsi Kimblessä olen voittanutkin.Olen onneksi niin aikuinen,ettei häviö haittaa,vaan on kiva huomata omienkin aivojen raksuttavan miettiessä uusia pelistrategioita.
Aatto ja joulupäivät meni tosiaankin kivasti kotona köllötellen ja lepäillen- siis torkuin tosiaan päiväunia ihan surutta kun sille tuntui.Yhtenä syynä lie sokerien vaihtelu,johtuen jouluhyvistä.Mrrr...
Nautin törkeäsi lomasta.
Keksin alkaa katselemaan Viaplaylta Greyn Anatomiaa ekasta tuotantokaudesta alkaen,siinä vasta jännä sarja,vasta kolmannen kauden loppupuolilla mennään- 8 katsomatta :D
Uusi vuosi vietettiin kummipoikamme perheen kanssa.Ihanat ohjelmat oli meillä kyllä,oli pihanuotioo,jolla miehet sitten paistoi meille vielä yöpalaksi makkarat,raketteja ammuttiin niin että taivas ryskyi ,ja muutenkin kaikilla oli kivaa yhdessä.Aikuisia oli 4 ja lapsia 7 :)
Paluu arkeen 7.1 koulujen alkaessa oli kyllä kylmää suihkua niskaan.
Kuka hullu herää klo 7??????????????????
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Torstai ja perjantai oli kyllä semmoista kankeilua,ettei taas meinannut usko riittää,tämä viikko sujunut jo paremmin,vaikkakin lisää haastetta toi se,että Ipana aloitti päiväkodissa! On tykännyt ja viihtynyt,kaikki siis hyvin.
Itse sain diabeteshoitajalta tiukan ohjeen,ja kuukausi aikaa näyttää,että pystyn siihen.
Tarkoitus saada mun karkin puputus nyt pois,kokonaan. Joulunaika repsautti homman aivan jäätäväksi,kun niitä pirun konvehtirasioita oli,ja ne myös meni.
Nyt karkit pois.Mutta hyvin sitä keksii korvaavaa, eilen meni automatkalla välipalana pari pullaa.Pussi kertoo että yhdessä pullassa 202 kcal.Nice.Not!
No mutta olen nyt tunnustanut ongelmani niin monelle,että alkaa olla "piilopaikat" käytetty.On enää mahdollista itse toimia sen päämäärän eteen!
Ajatuksissa monia juttuja pyörii,ideoita jotka koettaa puskea itseään ilmoille jotakin kautta, kun osaisin vain koota ne järkevästi yhteen...
Mietin muutamia päiviä yhtä asiaa,ikäänkuin terapiaa elämässään tuuliajoilla oleville ihmisille.Räätälöityä elämänhallintaa,alkaen ihan perusjutuista,jokaisen tarpeiden mukaan.
Toivon Tähteen kirjoittelin tästä ajan kulusta,joka antaa nyt armoa hitaille ihmisille.Niille,jotka ovat tunteneet semmoisen tahmauksen elämässään,ettei mikään oikeen meinaa mennä eteenpäin.
Vähän siihenkin perustuen tuo minun ajauksenitasolla oleva idea tietyntyyppisten ihmisten auttamisesta.
Saas nähdä millaisen potkun siihen saan,koska minulle tämä vuosi on lupauksia täynnä :)
Täynnä potentiaalia,niin että oikeastaan kun mietin,niin eniten mietin,millä saan tämän villin hevosen pidettyä hallinnassa,koska ajatuksia ja ideoita on niin paljon.
Totesinkin,että on vain alettava perkaamaan.
Kirjoitettava ylös,ja alettava siinä availemaan,mitä kaikkea tietty juttu pitääkään sisällään.
Ihanaa!!
Nyt on Ipanalla vapaapäivä,takana 2 päikkypäivää.Me rötväillään vaan kotona,tässä keittiössä.Pöydän toisella puolella muruseni katsoo tabletilla lastenohjelmaa,ja toisella puolella äiti kirjoittaa.Pöytä on täynnä kaikkea.On leipomosta eilen haettua leipää,on vielä aamupalan rippeet,on palapeliä ja sillä lailla.Ajattelin tästä ihan juuri nousta ja sutaista alakerran kuntoon,koska parin tunnin päästä täällä tulee käymään perhetyöntekijä.
On muuten hassua,että tässä kun olemme kuukausia odottaneet tätä(kin) apua,ja olemme tietenkin joutuneet omista voimista pinnistämään kaiken,niin nyt kun he viimein ikäänkuin saapuvat tänne,niin en tiedä onko täällä nyt kauheasti mitään tehtävää enää!!??
KRIISItyöntekijät eivät ehtineet meille KRIISIIN hätiin.
Ei tämä yhteiskunta sillälailla toimi,että sinulle nyt hätiin ehdittäisi kun tarviit ;)
Mutta ei se mitään.
Kuulen siis lisää parin tunnin kuluttua.
Nyt alan hommiin kotona.
Hurjan pitkä blogitauko tästä nyt tuli,vaikka useaan kertaan on ollut "asiaa".Harmi vaan että ne asiat poksahtaa päähän kun olen menossa nukkumaan,ja aamulla niistä ei ole enää edes muistoa jäljellä :D
Oikein oikein hyvää tätä vuotta nyt kaikille,juuri sinulle joka satut tähän eksymään lukemaan.
Voima olkoon kanssasi.
(kuin myös minun kanssani)

Kommentit
Lähetä kommentti