Tällein sunnuntaina voi katsoa viikkoaan taaksepäin,ja todeta,jopa oli viikko.
Pääteemana ollut sairastelu,mutta viikkoon mahtui myös suru-uutisia keskikatraan mummon kuollessa,ja loppu viikolla organisoitu makuuhuoneen muutostyö.
Paljon erilaisia tunteita siis,ja ihmeellisen hidas viikko ylipäänsä.
Ihan helpottavalle tuntuu,että ensi viikko vaihtuu,ja ikäänkuin puhdistaa taas pöydän uuden alta.
Voi ainakin pahimmat taudit jättää jälkeensä,vaikka kotiin jääkin 3. ja 8. luokkalaiset vielä.
Itsellä on jo menoa huomiselle,joten toivoa sopii,että tämän päivän hyvä olo jatkuu huomennakin.
Niin,teimme tosiaan makkarin uudelleen järjestelyn.Viime viikonloppuna Ipanalle ostettu Ikean Kura-sänky saatettiin paremmalle paikalle,jonne se sopikin kuin nenä päähän! Alkuun laitettiin väärälle seinustalle,koska olin varma,ettei mahdu siihen,mihin se nyt sitten kumminkin mahtui :)
Oma MALM-sängynrunko purettiin pois,ja odotellaan jos sen vaikka joku ostaisi pois,ja kotiin tuotiin minun kauan himoitsemani Hemnes sohvasänky.Siitä tulee nyt meidän nukkumapaikka!!!!
Ideana on,että petaaminen tarkoittaakin nyt tyynyjen ja peittojen laittamista sängyn alle laatikkoon ,patjojen kippaamista päällekkäin,ja niiden päälle päiväpeiton sutimista.Tällä menetelmällä lattiaa jää iiiihanan paljon näkyviin,eli leikkitilaa,ja seinälle "niitattu" telkkarikin löytyy nyt tuosta huoneesta,ja sieltä näkyy tavalliset tv-kanavat,ja kun kytkee läppärin siihen,niin jo vain aukee tallenteet ym :)
Sitten voit fiksusti sohvalla istuskellen katsoa ohjelmia yksin taikka Ipanan kera.Juuh.
Oli kyllä mieluisia muutoksia,ja itsekin pysyy virkeänä,kun saa säätää kivoja juttuja,suunnitella ja nähdä tuloksia suunnitelmistaan ja visioistaan.
Tätä isoremppaa ennen (siis ennen kuin mies ja poika kävivät hakemassa sohvasänkyä ja purki vanhaa sänkyä) järkkäilin itse yläkerran.Sain oman hetkeni nauttia siististä olkkarista.Istuin melkein keskellä olohuonetta,ja katselin ulos ikkunasta.Ihana lumiverho oli siistinä takapihalla,oli valoisaa,niin sisällä kuin ulkona.Olin ihan kuin jossain lumilinnassa.Voi että.Lumi on kyllä kaunista,pakko myöntää. Tällaisista jutuista saan itse voimaa <3
Siisti koti on <3
Tästä on nyt hyvä ponkaista kohti huomista,unohtamatta toki paria jaksoa Greyn Anatomiaa Viaplaysta ;)
Siitä on tullut mulle ihan himo,heh.


Kommentit
Lähetä kommentti