Eilen taas selailin asuntoja.Armoton ihme tunne,että pitäis muuttaa,vaikka tässä ollaan asuttu vasta vuosi.Tässä käpykylässä on nyt kyllä meidän asiat saatu rullaamaan ihan kivasti,ei siinä mitään,ja tottakai mietityttää että millainen ruljanssi siitä tulisikaan/tuleekaan,kun taas vaihdettaisi kuntaa,sinne big cityyn,mistä muutimme tänne käpykylään.Mieli halajaa takaisin niille huudeille,mistä lähdettiinkin.Ja toisaalta huvittaisi vaihtaa ihan vallan maisemaa,mutta en raaskisi jättää näitä big cityssä asuvia penskoja tänne "oman onnensa nojaan".
Tässä kodissa ei ole kauheasti vikaa,paitsi että se on pieni.Ja mitä nyt olen katsonut vanhan vuokranantajamme tarjontaa,niin eipä ne nyt taida kovin paljon suurempia olla muutkaan.Edellinen kämppä oli 9 neliöö suurempi kuin tämä,ja ehkä pohjaltaan viisaampi?
Tässä on kiva piha,siis suorastaan ihana ja söpö, ja asunnon sijainti on rauhallinen.Lähikauppaan on kilsa,kouluun alle kilsa.Tuppukylän keskustaan 1,5 kilsaa jossa ei kylläkään juurikaan mitään ole.Terkkariin on ehkä 2,5km.Amikseen 4km.
Niin että täällä pitääis olla kaikki ihan ok.Paitsi tää kämppä on ahdas.Ja nuorisoo pitää kuskata bussipysäkeille kun ne haluu big cityyn.
Nythän täällä rullaa muksujen päivähoito,koulut,perheneuvolat,minun psyka,minun diabeteshoito...mitä muuta sitä ihminen tarvii?
Niin että miksi hitossa mä haluisin edes muuttaa?
No kaiken voi muuttaa muuallekkin,paitsi lasten kavereita.
Tuun hulluksi.
Siis hullummaksi.
Jatkan siis miettimisiä- vaikeaa on!
Tässä kodissa ei ole kauheasti vikaa,paitsi että se on pieni.Ja mitä nyt olen katsonut vanhan vuokranantajamme tarjontaa,niin eipä ne nyt taida kovin paljon suurempia olla muutkaan.Edellinen kämppä oli 9 neliöö suurempi kuin tämä,ja ehkä pohjaltaan viisaampi?
Tässä on kiva piha,siis suorastaan ihana ja söpö, ja asunnon sijainti on rauhallinen.Lähikauppaan on kilsa,kouluun alle kilsa.Tuppukylän keskustaan 1,5 kilsaa jossa ei kylläkään juurikaan mitään ole.Terkkariin on ehkä 2,5km.Amikseen 4km.
Niin että täällä pitääis olla kaikki ihan ok.Paitsi tää kämppä on ahdas.Ja nuorisoo pitää kuskata bussipysäkeille kun ne haluu big cityyn.
Nythän täällä rullaa muksujen päivähoito,koulut,perheneuvolat,minun psyka,minun diabeteshoito...mitä muuta sitä ihminen tarvii?
Niin että miksi hitossa mä haluisin edes muuttaa?
No kaiken voi muuttaa muuallekkin,paitsi lasten kavereita.
Tuun hulluksi.
Siis hullummaksi.
Jatkan siis miettimisiä- vaikeaa on!
Kommentit
Lähetä kommentti