Ruokavalio...niin...no se on kyllä taas lipsunut monena päivänä.Joku päivä menee paremmin joku huonommin.Mutta nyt on annttava armoa itselle,vaikka mikä olisi.Niin tekosyitä eikö niin?Ihan kuinka vaan,mutta huomasin taas,että ulkoapäin tuleva "raippa" ei oo paras-se voi olla alkuunlaittava voima,mutta se hinku pitää löytyy itsestä.Nyt mulla on niin paljon muitakin juttuja elämässä päällä ja rasitteena,että ei,ei mitään ehdotonta juuri nyt.Mulla on jo ehdoton tilanne kotona päällä,ja pyrin hoitamaan tämän nyt kunnialla loppuun...
Onnekseni sain tiistaisesta viestinvaihtelusta erään henkilön kanssa ilmeisesti kylkiäisenä jotain hirvittävän upeaa energiaa,sillä se tunne,joka minussa kasvoi keskiviikon aikana,oli ihan mahtava.Tämä ON,minä OLEN,olen nyt juuri enemmän,kuin olen ollut pitkään aikaan.
Elossa!!
Silmät auki,aivot auki,sydän auki.
Kiitos !!!
Joten kun sain nyt balanssin tähän alati huojuvaan elooni palautettua vakaampana kuin aikoihin,ja kun ajatukset ovat juosseet kirkkaina päässä,on ollut todella hyvä käyttää hyväksi tämä hetki,ja työskennellä itseään varten.
Nauttiminenkin on ollut ihan erilaista.
Tänään söin lounaaksi kreikkalaista salaattia ja pihistin "Ota tästä rakkautta"- kulhosta muutaman suklaapalan.Taivaallista!!!
Ota tästä rakkautta-kulho on vaaleanpunainen mariskooli,johon ostin ensin sydän marmeladeja.N,en ehtinyt kuin kissa sanoa,niin rakkauden tarpeessa olevat ipanani oli hotkineet ne.No ei muutakuin uutta jakoon,sydämiä ei ollut lähikaupassa joten suklaapalat dacapoo ja pätkistä ajavat nyt asiaa.
En ehtinyt priiffata Rakkaus-kulhon ideaa,kun se ei nyt ihan täysin ollut itsellekään auki...noo mä mietin ;)
Mies jaksaa olla hyvällä tuulella kun pääsee huomenna firman pikkujouluihin **nyrpeähymiö**
En jaksa reagoida nyt siihen,hän on aikuinen,tehköön aikuiset ratkaisunsa.
Mulle tulee onneksi
Maailman Parhaat Vieraat huomenna mun seuraksi ja tueksi ja avuksi ja kaikkea :)
Se ajatus ja tunne kuljettaa mua ilolla huomennakin.
Elämä on nyt.
Mä elän nyt.
Anteeksi en pyytele.
Onnekseni sain tiistaisesta viestinvaihtelusta erään henkilön kanssa ilmeisesti kylkiäisenä jotain hirvittävän upeaa energiaa,sillä se tunne,joka minussa kasvoi keskiviikon aikana,oli ihan mahtava.Tämä ON,minä OLEN,olen nyt juuri enemmän,kuin olen ollut pitkään aikaan.
Elossa!!
Silmät auki,aivot auki,sydän auki.
Kiitos !!!
Joten kun sain nyt balanssin tähän alati huojuvaan elooni palautettua vakaampana kuin aikoihin,ja kun ajatukset ovat juosseet kirkkaina päässä,on ollut todella hyvä käyttää hyväksi tämä hetki,ja työskennellä itseään varten.
Nauttiminenkin on ollut ihan erilaista.
Tänään söin lounaaksi kreikkalaista salaattia ja pihistin "Ota tästä rakkautta"- kulhosta muutaman suklaapalan.Taivaallista!!!
Ota tästä rakkautta-kulho on vaaleanpunainen mariskooli,johon ostin ensin sydän marmeladeja.N,en ehtinyt kuin kissa sanoa,niin rakkauden tarpeessa olevat ipanani oli hotkineet ne.No ei muutakuin uutta jakoon,sydämiä ei ollut lähikaupassa joten suklaapalat dacapoo ja pätkistä ajavat nyt asiaa.
En ehtinyt priiffata Rakkaus-kulhon ideaa,kun se ei nyt ihan täysin ollut itsellekään auki...noo mä mietin ;)
Mies jaksaa olla hyvällä tuulella kun pääsee huomenna firman pikkujouluihin **nyrpeähymiö**
En jaksa reagoida nyt siihen,hän on aikuinen,tehköön aikuiset ratkaisunsa.
Mulle tulee onneksi
Maailman Parhaat Vieraat huomenna mun seuraksi ja tueksi ja avuksi ja kaikkea :)
Se ajatus ja tunne kuljettaa mua ilolla huomennakin.
Elämä on nyt.
Mä elän nyt.
Anteeksi en pyytele.
Kommentit
Lähetä kommentti