Jaksaa jaksaa,tää viikko on ollut raskas.On riittänyt väsymystä ja huonoa tuulta kaikilla.Tosi jotenkin raskas viikko ollut...ehkä se on tämä syyslomaviikon jälkeinen järkytys,kun arkeen palattu.Mullakin?
Huomenna kevennän muksulastia parilla pojalla.Nakkaan ne pohjanmaalle menevään junaan ja vastaanotan takaisin vasta sunnuntaina.Tytöt voisi hukata jonnekin myös ;) Onneksi tämä viikko kumminkin keveni tänään,niin ettei mennyt koko viikonloppu persiilleen.
Meillä ollut tässä "pienimuotoinen" koirakoulu meneillään.Ihmispennuille kylläkin.Olen niin lopen kyllästynyt juoksemaan kaikkien sotkujen perässä,että on ihan periaatekysymys nyt tämä asia,että EN laita takkeja ja kenkiä paikoilleen,vaan käsken ipanan itse työhön.En myöskään kuskaa olkkariin jätettyjä banaaninkuoria alakertaan bioon,vaan käsken sen itse juoksuttaa roskansa.Ja seuraamukseksi saapi sitten siivota vähän muutakin uin vain omat jäljet.Korkojen kera,nääs.Syiden ja seuraamuksien harjoittelu on kovassa vauhdissa,mutta voin kertoa että koville ottaa.
Oi MIKSI,miksi mun tarvii toistaa toistaa ja toistaa???Montako vuotta siihen oppimiseen menee?
**epätoivoinen**
No,mä nyt vielä yritän ;)
Ei tee hyvää vanhemmuudelle tämä alituinen väsymys.Niin minun kuin miehenkin.Minulla tainnut flunssa kiusata pari viikkoa; ollut korvakipua,nuhaa,pää ja ontelokipua ja ja ja...ukko alkoi niiskuttaa toissapäivänä,ja kehui että kurkkuunkin koskee.Ja samaan aikaan kun kroppa huutaa lepoa,se on niin kierroksilla kaikesta säädöstä lasten kanssa,että nukkumaanmenoaika tulee ja menee,mutta sänky täyttyy vain miehestä,joka tietää,että pomminnukkumisia ei voi tulla (työelämässä)
Minä sen sijaan myöhästytin mukulat yhtenä päivänä,kun havahduin hereille vasta no,liian myöhään.Liian helppoahan tämä minun elämä onkin nykyään,kun ketään ei tarvi viedä päiväkotiin aamupuurolle :D,siis kasiksi.
Tämä väsymys on kyllä tappavaa- eikä meillä edes ole vauvaa!!!
Nytkin päässä tahmaa siihen malliin,että lienee paras lopetella.Kävin siitä tahmasta tänään valittamassa terveyskeskuksessa,oli sairaanhoitajan aika,mutta eipä sekään siihen mitään keksinyt,eli kärsittävä vaan...
Pitää tehdä vielä yksi postaus tänne,koska olen unohtanut yhden ihanan jutun- se löytyy sitten tämän tekstin alta <3
Huomenna kevennän muksulastia parilla pojalla.Nakkaan ne pohjanmaalle menevään junaan ja vastaanotan takaisin vasta sunnuntaina.Tytöt voisi hukata jonnekin myös ;) Onneksi tämä viikko kumminkin keveni tänään,niin ettei mennyt koko viikonloppu persiilleen.
Meillä ollut tässä "pienimuotoinen" koirakoulu meneillään.Ihmispennuille kylläkin.Olen niin lopen kyllästynyt juoksemaan kaikkien sotkujen perässä,että on ihan periaatekysymys nyt tämä asia,että EN laita takkeja ja kenkiä paikoilleen,vaan käsken ipanan itse työhön.En myöskään kuskaa olkkariin jätettyjä banaaninkuoria alakertaan bioon,vaan käsken sen itse juoksuttaa roskansa.Ja seuraamukseksi saapi sitten siivota vähän muutakin uin vain omat jäljet.Korkojen kera,nääs.Syiden ja seuraamuksien harjoittelu on kovassa vauhdissa,mutta voin kertoa että koville ottaa.
Oi MIKSI,miksi mun tarvii toistaa toistaa ja toistaa???Montako vuotta siihen oppimiseen menee?
**epätoivoinen**
No,mä nyt vielä yritän ;)
Ei tee hyvää vanhemmuudelle tämä alituinen väsymys.Niin minun kuin miehenkin.Minulla tainnut flunssa kiusata pari viikkoa; ollut korvakipua,nuhaa,pää ja ontelokipua ja ja ja...ukko alkoi niiskuttaa toissapäivänä,ja kehui että kurkkuunkin koskee.Ja samaan aikaan kun kroppa huutaa lepoa,se on niin kierroksilla kaikesta säädöstä lasten kanssa,että nukkumaanmenoaika tulee ja menee,mutta sänky täyttyy vain miehestä,joka tietää,että pomminnukkumisia ei voi tulla (työelämässä)
Minä sen sijaan myöhästytin mukulat yhtenä päivänä,kun havahduin hereille vasta no,liian myöhään.Liian helppoahan tämä minun elämä onkin nykyään,kun ketään ei tarvi viedä päiväkotiin aamupuurolle :D,siis kasiksi.
Tämä väsymys on kyllä tappavaa- eikä meillä edes ole vauvaa!!!
Nytkin päässä tahmaa siihen malliin,että lienee paras lopetella.Kävin siitä tahmasta tänään valittamassa terveyskeskuksessa,oli sairaanhoitajan aika,mutta eipä sekään siihen mitään keksinyt,eli kärsittävä vaan...
Pitää tehdä vielä yksi postaus tänne,koska olen unohtanut yhden ihanan jutun- se löytyy sitten tämän tekstin alta <3
Kommentit
Lähetä kommentti