Pientä takaisinpäin kelausta tämän uuden vauvan kohtalosta tähän alkuun...julkaistu myös Kissanomistajien fb ryhmässä
Kerrompa teille tarinan.Olin sopinut Apulan kautta hakevani yhden pennun meille.Hänen piti syntymätietojen mukaan olla jo 13 vko kun hattiin.Noutaessa,sanoin jo ääneen ihmettelyjäni pennun pienestä koosta,oli pienempi reippaasti kuin meille näytetyt muut saman pentueen kissat.No otimme hänet mukaan,kerran hakemaan oltiin menty ja sovittu oli.ja iltakin oli jo pitkällä.Matka kotiin 1,5 tuntia,meni hyvin ja rauhassa kissa nukkui.Kotona oli heti tuttavallinen,puskeva ja kehräävä.Kerrassaan ihana mirri Hymiö heart
Seuraavana päivänä kun katselin kissaa,alkoi mieleeni nousta ikäviä fiiliksiä.Kissa oli kertakaikkiaan pieni.kaivoin verrokiksi muiden 10-12 viikkois kuvia,ja hän oli tosiaan noin 8-9 viikkoisen kokoinen,keittiövaakalla 450g.Lisäksi massu oli hurjan pullea ja pinkeä.Päätin miehen epäilyistä huolimatta tilata ajan eläinlääkäriin,ja ajan sainkin mutta seuraavalle päivälle.Kissa söi innokkaasti koko ajan,oli leikkisä,virkeä ym,sikäli en ollut huolissani,mutta koko ja joku "paha fiilis".
Eläinlääkäri totesi kissan olevan kovin laiha,heidän puntarilla 500g.(ollut siis 1,5vrk meillä syömässä)
Surullisempia uutisia sitten olikin se,että korvat olivat täynnä punkkeja ja maha todennäköisesti täynnä loisia Hymiö frown Muuten hän vaikutti terveelle,sydän ja hengitysäänet hyvät,ja temperamenttia oli kun pyristeli hoitotoimia vastaan.Korvatputsaukseen,strongholdia niskaan ja kotiin viemisiksi muillekin.Kissanmallasta käski antaa nyt niin että saadaan sitten ne kuolleet loiset suolistosta pois.Voi ***** minuu niin sieppasi!! Paikka josta hain kissan,ei sieltä vastattu enää mitään.Mirrixillä kehui että olisi madottanut,mutta tiä siitä.
Paikassa olleet kissat hengasivat ulkona.Meitä vastaan tuli yksi tosi takkuturkkinen mirri.Tälläkin pennulla oli huonokuntoisen näköinen karva,kiilloton ja eloton.Nyt on vauvan turkkikin jo paremman näköinen.Korvia ollaan pesty korvahuuhteella joka pv että saadaan kaikki "kahvinporo" pois sieltä,ja kylvetettykin on jo mirrikkä.
Kyllä tästä vielä hyvä tulee Hymiö heart Nimestä ei olla vielä päästy yhteisymmärrykseen,mutta lääkärinpapereissa lukee Börje (joka oli vastaanoton tädin mielestä hauska nimi)
Kerrompa teille tarinan.Olin sopinut Apulan kautta hakevani yhden pennun meille.Hänen piti syntymätietojen mukaan olla jo 13 vko kun hattiin.Noutaessa,sanoin jo ääneen ihmettelyjäni pennun pienestä koosta,oli pienempi reippaasti kuin meille näytetyt muut saman pentueen kissat.No otimme hänet mukaan,kerran hakemaan oltiin menty ja sovittu oli.ja iltakin oli jo pitkällä.Matka kotiin 1,5 tuntia,meni hyvin ja rauhassa kissa nukkui.Kotona oli heti tuttavallinen,puskeva ja kehräävä.Kerrassaan ihana mirri Hymiö heart
Seuraavana päivänä kun katselin kissaa,alkoi mieleeni nousta ikäviä fiiliksiä.Kissa oli kertakaikkiaan pieni.kaivoin verrokiksi muiden 10-12 viikkois kuvia,ja hän oli tosiaan noin 8-9 viikkoisen kokoinen,keittiövaakalla 450g.Lisäksi massu oli hurjan pullea ja pinkeä.Päätin miehen epäilyistä huolimatta tilata ajan eläinlääkäriin,ja ajan sainkin mutta seuraavalle päivälle.Kissa söi innokkaasti koko ajan,oli leikkisä,virkeä ym,sikäli en ollut huolissani,mutta koko ja joku "paha fiilis".
Eläinlääkäri totesi kissan olevan kovin laiha,heidän puntarilla 500g.(ollut siis 1,5vrk meillä syömässä)
Surullisempia uutisia sitten olikin se,että korvat olivat täynnä punkkeja ja maha todennäköisesti täynnä loisia Hymiö frown Muuten hän vaikutti terveelle,sydän ja hengitysäänet hyvät,ja temperamenttia oli kun pyristeli hoitotoimia vastaan.Korvatputsaukseen,strongholdia niskaan ja kotiin viemisiksi muillekin.Kissanmallasta käski antaa nyt niin että saadaan sitten ne kuolleet loiset suolistosta pois.Voi ***** minuu niin sieppasi!! Paikka josta hain kissan,ei sieltä vastattu enää mitään.Mirrixillä kehui että olisi madottanut,mutta tiä siitä.
Paikassa olleet kissat hengasivat ulkona.Meitä vastaan tuli yksi tosi takkuturkkinen mirri.Tälläkin pennulla oli huonokuntoisen näköinen karva,kiilloton ja eloton.Nyt on vauvan turkkikin jo paremman näköinen.Korvia ollaan pesty korvahuuhteella joka pv että saadaan kaikki "kahvinporo" pois sieltä,ja kylvetettykin on jo mirrikkä.
Kyllä tästä vielä hyvä tulee Hymiö heart Nimestä ei olla vielä päästy yhteisymmärrykseen,mutta lääkärinpapereissa lukee Börje (joka oli vastaanoton tädin mielestä hauska nimi)
Tämä kuva eiliseltä!Painoa tullut jo hyvin ja turkkikin alkaa olla "näköinen"







Kommentit
Lähetä kommentti