Kaksi poitsuu reissussa- hyvin oli mennyt junamatka heillä,jess :)
Mies karseessa lenssussa,voimat messä jne.
No ollaan menty tänään ihan rentoilumeiningillä.
Kotona olevat pienemmät muksut leikkivät pitkään alakerrassa Petseillä ja Duploilla ja kuuntelivat musiikkia tabletilla You Tubesta ;)
Me aikuiset plus teinityttö,katseltiin hupileffaa yläkerrassa.Meidän leffa kun loppui ,laitettiin mukuloille lastenleffa.Itse siirryin siitä kotihommiin,laittelin vähän verhojuttuja,petivaatehommia ja pyykkejä,siivosin keittiötä,että sen saisi pian sotkea pitsan teossa ;)
Ruuaksi siis itse tehtyä pitsaa.
Eilen tehtiin yks viikonlopun perinteinen ,eli tacovuoka.
Massut killillään eilen siis nautittiin Vain Elämää-ohjelmasta.
Alakerrass valmistuu siis pitsat kahden teinin ja miehen johdolla,mies taitaa todellakin olla vain työnjohtotehtävissä,sen verran ryydyksissä vaikutti olevan.
Itse karkasin takaisin ylös,nauttimaan koneilusta ja ihanasta auringosta joka ikkunoista killaa tänne sisään.
Aamulla katselin terassiakin,että sielläkin voisi vielä aikaansa viettää,mutta ehkäpä pukeutua jo paremmin :)
Mieli on taas keveä ja iloinen,kummasti se auttaa,kun saa asioita "selvitettyä",ja vallankin olen hurjan herkkä kaikille tunne-elämää rassaaville asioille...olen sellainen imupaperi,joka joutuu kestää kaikkien ympärillään olvien ihmisten tunteet,koska ne vaan imeytyy minuun..Onhan tälle tilalle joku nimikin,empaattiko se oli.Tunne-elämä ja fiilikset kun muutenkin on paljon herkemmiksi viritetty kuin keskiverto ihmisellä,niin se kaikki on siinä vähän kuin liipaisimella,valmiina sinkoamaan Ilon Taivaisiin taikka murmeen maahan.Aika raskasta minulle,kyllä.Mutta jos tilanne ei ole näin,ja olen väsynyt tunteisiin,ja olen "tunteeton",niin olo on kaikkea muuta kuin normaali.
Parisuhde tuon miekkosen kanssa on todella tärkeä,parhaimmillaan kantava voima ja pahimmillaan maahan lyövä,silloin kun se yhteys katkeaa.
Joo mutta mukavaa lauantaita tässä puksutellaan eteenpäin,ja hei tänään alkaa taas
PUTOUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Me suomiviihteen hyper rakastajat ollaan ihan innoissamme!!!
Tilataan näitä päiviä lisää,näiden ansiosta sitä jaksaa paremmin sitä puuromaista arjen tarpomistakin.
Mies karseessa lenssussa,voimat messä jne.
No ollaan menty tänään ihan rentoilumeiningillä.
Kotona olevat pienemmät muksut leikkivät pitkään alakerrassa Petseillä ja Duploilla ja kuuntelivat musiikkia tabletilla You Tubesta ;)
Me aikuiset plus teinityttö,katseltiin hupileffaa yläkerrassa.Meidän leffa kun loppui ,laitettiin mukuloille lastenleffa.Itse siirryin siitä kotihommiin,laittelin vähän verhojuttuja,petivaatehommia ja pyykkejä,siivosin keittiötä,että sen saisi pian sotkea pitsan teossa ;)
Ruuaksi siis itse tehtyä pitsaa.
Eilen tehtiin yks viikonlopun perinteinen ,eli tacovuoka.
Massut killillään eilen siis nautittiin Vain Elämää-ohjelmasta.
Alakerrass valmistuu siis pitsat kahden teinin ja miehen johdolla,mies taitaa todellakin olla vain työnjohtotehtävissä,sen verran ryydyksissä vaikutti olevan.
Itse karkasin takaisin ylös,nauttimaan koneilusta ja ihanasta auringosta joka ikkunoista killaa tänne sisään.
Aamulla katselin terassiakin,että sielläkin voisi vielä aikaansa viettää,mutta ehkäpä pukeutua jo paremmin :)
Mieli on taas keveä ja iloinen,kummasti se auttaa,kun saa asioita "selvitettyä",ja vallankin olen hurjan herkkä kaikille tunne-elämää rassaaville asioille...olen sellainen imupaperi,joka joutuu kestää kaikkien ympärillään olvien ihmisten tunteet,koska ne vaan imeytyy minuun..Onhan tälle tilalle joku nimikin,empaattiko se oli.Tunne-elämä ja fiilikset kun muutenkin on paljon herkemmiksi viritetty kuin keskiverto ihmisellä,niin se kaikki on siinä vähän kuin liipaisimella,valmiina sinkoamaan Ilon Taivaisiin taikka murmeen maahan.Aika raskasta minulle,kyllä.Mutta jos tilanne ei ole näin,ja olen väsynyt tunteisiin,ja olen "tunteeton",niin olo on kaikkea muuta kuin normaali.
Parisuhde tuon miekkosen kanssa on todella tärkeä,parhaimmillaan kantava voima ja pahimmillaan maahan lyövä,silloin kun se yhteys katkeaa.
Joo mutta mukavaa lauantaita tässä puksutellaan eteenpäin,ja hei tänään alkaa taas
PUTOUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Me suomiviihteen hyper rakastajat ollaan ihan innoissamme!!!
Tilataan näitä päiviä lisää,näiden ansiosta sitä jaksaa paremmin sitä puuromaista arjen tarpomistakin.

Kommentit
Lähetä kommentti