koska kohta jatkuu Salkkarit, jee!!!!
Salkkarit on kuulunut tv-ohjelmistooni melkein alusta saakka, ärsyttää vaan, että missasin sen alun kulmakiven, eli Tuune Pyystisen murhan,ooohhhhh..
Kaunareita katsottu vuodesta -91/92, eli kauan,kai??? Onko muka 25 vuotta kauan katsoa samaa sarjaa, nääh.
Vuodenvaihteen jälkeen ahmaisin Syke-sarjan Areenasta, kolmen päivän herkutteluputkena.
Kimmoa niinikään Areenasta ,kahta osaa vaille uusin kausi katsottu.
Downshiftaajat Elisa Viihteen Aitiosta, jonka jatkoin ihan turhaan, koska olikin loput jaksot katsottavissa aiemmin kuin ilmoitettu. Buu. Miehen kanssa molemmat tuijotimme sarjan viimeistä episodia, kohtausta, ei piiipppp,ei tämä NÄIN voi loppua, vaan toisaalta, olihan se nyt paras lopetus ever.
Mitäs me nyt sitten katsoisimme???
Me tykätään kotimaisesta draamasta ja kotimaisesta komediasta. Komedia menee lontooksikin, no menee draamatkin, mutta useimmin Netflix-tarjottimelle löytyy romanttinenkomedia, joka on iloinen genre parisuhdetta ajatellen.
meillä on miehen kanssa samanlainen maku, joten minkäänlaisia kiistoja ei synny. Ja kun hän haluaa katsoa toimintaa tai minulle liian pelottavaa, niin syrjäydyn läppärini kanssa omaan rauhaan siksi aikaa.
Mutta nyt Salkkareille!
Ai niin ps. Voi piip mäkin oon vähän kipee , pikku pojat on vähän kipeinä. ÄÄH!
Salkkarit on kuulunut tv-ohjelmistooni melkein alusta saakka, ärsyttää vaan, että missasin sen alun kulmakiven, eli Tuune Pyystisen murhan,ooohhhhh..
Kaunareita katsottu vuodesta -91/92, eli kauan,kai??? Onko muka 25 vuotta kauan katsoa samaa sarjaa, nääh.
Vuodenvaihteen jälkeen ahmaisin Syke-sarjan Areenasta, kolmen päivän herkutteluputkena.
Kimmoa niinikään Areenasta ,kahta osaa vaille uusin kausi katsottu.
Downshiftaajat Elisa Viihteen Aitiosta, jonka jatkoin ihan turhaan, koska olikin loput jaksot katsottavissa aiemmin kuin ilmoitettu. Buu. Miehen kanssa molemmat tuijotimme sarjan viimeistä episodia, kohtausta, ei piiipppp,ei tämä NÄIN voi loppua, vaan toisaalta, olihan se nyt paras lopetus ever.
Mitäs me nyt sitten katsoisimme???
Me tykätään kotimaisesta draamasta ja kotimaisesta komediasta. Komedia menee lontooksikin, no menee draamatkin, mutta useimmin Netflix-tarjottimelle löytyy romanttinenkomedia, joka on iloinen genre parisuhdetta ajatellen.
meillä on miehen kanssa samanlainen maku, joten minkäänlaisia kiistoja ei synny. Ja kun hän haluaa katsoa toimintaa tai minulle liian pelottavaa, niin syrjäydyn läppärini kanssa omaan rauhaan siksi aikaa.
Mutta nyt Salkkareille!
Ai niin ps. Voi piip mäkin oon vähän kipee , pikku pojat on vähän kipeinä. ÄÄH!
Kommentit
Lähetä kommentti