No niin, nyt kun alkaa henki kulkea, ajatus laukata ja jopa kropan voimat palautua, onkin hyvä aika todeta, että eka kuukausi tästäkin vuodesta jo onnellisesti ohi.
Fiilis on oikeasti mahdottoman iloinen, koska pitkän sairastamisen ja huonon kunnon jälkeen tämä, että jaksaa vaikkapa imuroida, tuntuu älyttömän kivalle!! Pitää silti muistaa ottaa ihan iisisti, ettei takapakkeja tule.
Tänään meillä onkin ollut varsinainen pakettishow. Aamulla tuli tekstari, että milloin voidaan tuoda lähetys, ja vastasin sitten vaihtoehdon B elikkä klo 12-15 tänään pliis. Hypin täällä innoissani ,ja patistin sairaslomaa viettävän mieheni purkamaan runkopatjat makkarista pois, koska luulin että meidän uusi sänky tulee. No, kohta soi puhelin, ja tytteli soittaa, että niin ,teille olisi lähetys tulossa. Ihmeteltiin siinä aikamme, ja todettiin että se lähetys josta soitettiin, olisi meidän sänky, ja se tulisi vasta huomenna.
Aiemman lähetyksen kohtalo selvisi sillä välin kun olin asioilla. Sieltä tuli sunnuntaina tilaamani Zaran paketti.
Tämä Zara oli nyt ihan uusi tuttavuus minulle, minulla on ollut mieleikuva tästä, että on arvokkaita vaatteita, mutta ei nuo nyt kyllä olleet, vaatekappaleita tuli 11, ja hinta oli 111e. Postikulut olivat 6e.
Meinasin kyllä hiukan ahdistua, kun lapussa luki Made In Pakistan, mieleeni ryöppysi vain uutiskuvat lapsityövoimasta huonoissa oloissa. Toivottavasti ei. Tämä kyllä kirvoitti taas uudelleen ajatuksiini ihan vain kotimaisten merkkien käyttämisen taikka perusvaatteiden omatoimisen ompelemisen, kun kerran osaan. Ommella osaan,mutta inhoan kankaan leikkaamista. Ja ne kankaatkin maksaa ;)
Pesussa kävivät Zaralta tulleet vaatteet heti, ja ainakin ensituntumalta vaatteet ovat ok- kuntoisia vielä pesunkin jälkeen! Katsotaan kuinka mitoitus natsaa...
Mutta juu, sänky purettiin alta, ja sairas mies roudasi ne alakertaan säilytykseen. Nukumme siis ensi yön joustinpatjoilla lattialla :) ja huomenna sitten saadaan se uusi sänky. Se onkin aika jännä peti, toivottavasti on livenä yhtä kiva kuin kuvassa, ja eritoten yhtä kiva fiilis!
Ensinnäkin oli hirveän vaikea löytää 180cm leveää sängynrunkoa. Ikeassa olisi ollut kai 3-4, mutta vain 2 vasrteenotettavaa, jotka olisivat olleet siis puisia, eivät mitään kalustelevyä... Hemnes rungossa oli se jalkopääty, jota ei saa olla silloin kun puolisona on melkein sängynmittainen mies, ja toinen oli kai aika fine, mutta kumminkin...jotain tapahtui, ja joku muu kuin Ikeakaluste ajoi ohi.
Löydettyäni tämän hassun hauskan rungon, tein tietty hintavertailuja, ja Veken kaluste lupasi sen edullisimpaan hintaan,siispä kaupat sieltä.
Kyllä jänskättää, että onko se nyt sit varmasti semmoinen mistä tykätään, nimittäin hujelsi yli budjetin niin että viuhke vaan kuului. Kerrankos sitä...ööö NOT. Mies kertoi että tämä on 7. sänky taikka patja, joka on käytössämme 7 yhdessäolovuoden aikana ollut ja oleva. No mutta eikö se nyt kerran vuoteen sängynkin jouda vaihtaa???? No nyt on sitten varmaan käytettävä tätä ainakin 7 vuotta, että tilit tasaantuu :)
Kyllä tämä pystyssä huiskaminen tuntuu keuhkoissa, pakko myöntää. Päästävä kohta makuuasentoon, että keuhkot pääsevät lepäilemään. Pitäis tosiaan ehkä vähän himmata vauhtia?
Tästä sitten vain paranemista lisää ,niin päästään taas elämisen makuun helmikuussa!! JESS!
Jos unohdin jotain,niin korjaillaan jälest :)
Fiilis on oikeasti mahdottoman iloinen, koska pitkän sairastamisen ja huonon kunnon jälkeen tämä, että jaksaa vaikkapa imuroida, tuntuu älyttömän kivalle!! Pitää silti muistaa ottaa ihan iisisti, ettei takapakkeja tule.
Tänään meillä onkin ollut varsinainen pakettishow. Aamulla tuli tekstari, että milloin voidaan tuoda lähetys, ja vastasin sitten vaihtoehdon B elikkä klo 12-15 tänään pliis. Hypin täällä innoissani ,ja patistin sairaslomaa viettävän mieheni purkamaan runkopatjat makkarista pois, koska luulin että meidän uusi sänky tulee. No, kohta soi puhelin, ja tytteli soittaa, että niin ,teille olisi lähetys tulossa. Ihmeteltiin siinä aikamme, ja todettiin että se lähetys josta soitettiin, olisi meidän sänky, ja se tulisi vasta huomenna.
Aiemman lähetyksen kohtalo selvisi sillä välin kun olin asioilla. Sieltä tuli sunnuntaina tilaamani Zaran paketti.
Tämä Zara oli nyt ihan uusi tuttavuus minulle, minulla on ollut mieleikuva tästä, että on arvokkaita vaatteita, mutta ei nuo nyt kyllä olleet, vaatekappaleita tuli 11, ja hinta oli 111e. Postikulut olivat 6e.
Meinasin kyllä hiukan ahdistua, kun lapussa luki Made In Pakistan, mieleeni ryöppysi vain uutiskuvat lapsityövoimasta huonoissa oloissa. Toivottavasti ei. Tämä kyllä kirvoitti taas uudelleen ajatuksiini ihan vain kotimaisten merkkien käyttämisen taikka perusvaatteiden omatoimisen ompelemisen, kun kerran osaan. Ommella osaan,mutta inhoan kankaan leikkaamista. Ja ne kankaatkin maksaa ;)
Pesussa kävivät Zaralta tulleet vaatteet heti, ja ainakin ensituntumalta vaatteet ovat ok- kuntoisia vielä pesunkin jälkeen! Katsotaan kuinka mitoitus natsaa...
Mutta juu, sänky purettiin alta, ja sairas mies roudasi ne alakertaan säilytykseen. Nukumme siis ensi yön joustinpatjoilla lattialla :) ja huomenna sitten saadaan se uusi sänky. Se onkin aika jännä peti, toivottavasti on livenä yhtä kiva kuin kuvassa, ja eritoten yhtä kiva fiilis!
Ensinnäkin oli hirveän vaikea löytää 180cm leveää sängynrunkoa. Ikeassa olisi ollut kai 3-4, mutta vain 2 vasrteenotettavaa, jotka olisivat olleet siis puisia, eivät mitään kalustelevyä... Hemnes rungossa oli se jalkopääty, jota ei saa olla silloin kun puolisona on melkein sängynmittainen mies, ja toinen oli kai aika fine, mutta kumminkin...jotain tapahtui, ja joku muu kuin Ikeakaluste ajoi ohi.
Löydettyäni tämän hassun hauskan rungon, tein tietty hintavertailuja, ja Veken kaluste lupasi sen edullisimpaan hintaan,siispä kaupat sieltä.
Kyllä jänskättää, että onko se nyt sit varmasti semmoinen mistä tykätään, nimittäin hujelsi yli budjetin niin että viuhke vaan kuului. Kerrankos sitä...ööö NOT. Mies kertoi että tämä on 7. sänky taikka patja, joka on käytössämme 7 yhdessäolovuoden aikana ollut ja oleva. No mutta eikö se nyt kerran vuoteen sängynkin jouda vaihtaa???? No nyt on sitten varmaan käytettävä tätä ainakin 7 vuotta, että tilit tasaantuu :)
Kyllä tämä pystyssä huiskaminen tuntuu keuhkoissa, pakko myöntää. Päästävä kohta makuuasentoon, että keuhkot pääsevät lepäilemään. Pitäis tosiaan ehkä vähän himmata vauhtia?
Tästä sitten vain paranemista lisää ,niin päästään taas elämisen makuun helmikuussa!! JESS!
Jos unohdin jotain,niin korjaillaan jälest :)
Kommentit
Lähetä kommentti