Joulun päättäjäiset. Niin, kukahan viittisi kiivetä tuonne verhoihin, ja raksia pois tuin hurjasti kimallehilettä varisevat joulunauhan, joka verhoja koristanut...Justiin saatiin imuroituakin, joten ei ny viittis...
Saanu taas juasta jolkottaa niin lujaa kuin täl kipeel kintul ehtiny, tupaa ees taas. Ollu tota kaman jakeluu, ja miettimistä, kuin hiisissä ne on aina ihan eripuolella huushollii, kuin mis niie kuuluisi olla :D
Sitten pyykkihommia taas, ja jotenkin olen nyt oppinut vihaamaan pikkupoikien yhteistä vaatekaappia, koska sen ylläpito on ihan persiistä. Olen jo lopettanut alkkareiden ja sukkien sekä yövaatteiden lajittelun, niin että ne on kaikki samassa korissa,siis sukat+ alkkarit omassa, yökkärit omassa. Eriytettyinä on siis paidat ja housut, ja tietenkin vielä niin että paidoista t-paidat, ohuet pitkähihaiset ja paksut pitkähihaiset erikseen.Ja kun niitä on! Ja sitten kun lajittelet, että tämä paita nyt on tuon ja tämä on pienempi...Aika hyvin ne tunnistaa omansa kyllä, eli voisihan sitä tehdä kokeellisen kaapinsekoituksen, ja katsoa, kulkeeko tokaluokkalainen kuin pienissä vermeissä :D
Sitten keittiön siivoilua, koska onhan se nyt ihan liian vaikeaa olla sotkematta,tahi siivoilla samaan aikaan kun sotkua tulee. "Vesa ei vaan tajuu", Kumman Kaa- ohjelmaa siteeratakseni.
Sängyn petailua, ees taas hyppäämistä lukemattomia kertoja milloin minkäkin takia. Just mietin kun ehdin istahtaa (juu, vessakäynnin ajaksi) että on tätä ravia ihan hitokseen tässäkin, vaikkei tarvii tuonne kellarikerrokseen juuri mennäkään. Että miten tätä juoksuu onkin näin paljon. Järjestelmällisyys vaan ei ole näiden perheenjäsenten hyve, ensin on vaan ne sotkut pakko tehdä.
Ihan perus pyhäpäivä siis. Vielä puuttuisi, että mies saisi jonkun kohtauksen, ja alkaisi maalailla. Pitäisköhän ehdottaa ;)
Joulu on kyllä kaikonnut tuvasta jo aikaa sitten. Tuskin se täällä kävikään, hipaisi vain. Koulua kerinnyt mennä tämä viikko, niin että ei tämä siksikään mikään etappi ollut. Ihan normi lauantai, vaikka onkin perjantai :D
SYKE-sarjaa ollaan katsottu jo puoleen väliin,ja näköjään me sitten maaksamme kuukauden Aitiota, koska se on/oli tähän päivään saakka voimassa. Ihan vaan Downshiftaajien takia. Josta tulikin mieleen lähettää näin blogin kautta risuja @elisasuomi ,että kusetuksen makua.. "Katso Downshiftaajien uusi kausi Elisa Viihteeltä" -ja veetut, Elisa Viihteen AITIOSTA sen näkee, ja Aitio taas on maksullinen kanava, vaikka onkin Elisa Viihteen oma kanava.
Lukuisia myrttynaamoja tähän kohtaan, Elisa Viihteen hinta on kyllä semmoinen, että siihen joutaisi kylkeen kyllä asiakkailleen tarjota yhden maksukanavankin. NII!! Semmonen mielipide.
Ihana tuoksu leijuu täällä. Mies kokkaa päivän ekaa safkaa, miten niin vapaapv fiilareissa.
Daniel ehtinyt jo ekalle kunnon jäähylle, jonne kannoin sille mankan ja rentoutuslevyn. Huoneesta tuli ulos ihan toinen lapsi.
Vielä olis päivää jäljellä monta tuntia ja IIIHANAAAAA vapaata vielä pari päivää,mä niin nautin.
Ja toivon että noi hemmetin pakkaset ehtii häipyä siiheksi, kun MÄ seuraavan kerran nenääni ulos laitan, eli maanantaihin mennessä, heh.
-23 astetta kiittää ja kuittaa, kuulumissiin!!
Saanu taas juasta jolkottaa niin lujaa kuin täl kipeel kintul ehtiny, tupaa ees taas. Ollu tota kaman jakeluu, ja miettimistä, kuin hiisissä ne on aina ihan eripuolella huushollii, kuin mis niie kuuluisi olla :D
Sitten pyykkihommia taas, ja jotenkin olen nyt oppinut vihaamaan pikkupoikien yhteistä vaatekaappia, koska sen ylläpito on ihan persiistä. Olen jo lopettanut alkkareiden ja sukkien sekä yövaatteiden lajittelun, niin että ne on kaikki samassa korissa,siis sukat+ alkkarit omassa, yökkärit omassa. Eriytettyinä on siis paidat ja housut, ja tietenkin vielä niin että paidoista t-paidat, ohuet pitkähihaiset ja paksut pitkähihaiset erikseen.Ja kun niitä on! Ja sitten kun lajittelet, että tämä paita nyt on tuon ja tämä on pienempi...Aika hyvin ne tunnistaa omansa kyllä, eli voisihan sitä tehdä kokeellisen kaapinsekoituksen, ja katsoa, kulkeeko tokaluokkalainen kuin pienissä vermeissä :D
Sitten keittiön siivoilua, koska onhan se nyt ihan liian vaikeaa olla sotkematta,tahi siivoilla samaan aikaan kun sotkua tulee. "Vesa ei vaan tajuu", Kumman Kaa- ohjelmaa siteeratakseni.
Sängyn petailua, ees taas hyppäämistä lukemattomia kertoja milloin minkäkin takia. Just mietin kun ehdin istahtaa (juu, vessakäynnin ajaksi) että on tätä ravia ihan hitokseen tässäkin, vaikkei tarvii tuonne kellarikerrokseen juuri mennäkään. Että miten tätä juoksuu onkin näin paljon. Järjestelmällisyys vaan ei ole näiden perheenjäsenten hyve, ensin on vaan ne sotkut pakko tehdä.
Ihan perus pyhäpäivä siis. Vielä puuttuisi, että mies saisi jonkun kohtauksen, ja alkaisi maalailla. Pitäisköhän ehdottaa ;)
Joulu on kyllä kaikonnut tuvasta jo aikaa sitten. Tuskin se täällä kävikään, hipaisi vain. Koulua kerinnyt mennä tämä viikko, niin että ei tämä siksikään mikään etappi ollut. Ihan normi lauantai, vaikka onkin perjantai :D
SYKE-sarjaa ollaan katsottu jo puoleen väliin,ja näköjään me sitten maaksamme kuukauden Aitiota, koska se on/oli tähän päivään saakka voimassa. Ihan vaan Downshiftaajien takia. Josta tulikin mieleen lähettää näin blogin kautta risuja @elisasuomi ,että kusetuksen makua.. "Katso Downshiftaajien uusi kausi Elisa Viihteeltä" -ja veetut, Elisa Viihteen AITIOSTA sen näkee, ja Aitio taas on maksullinen kanava, vaikka onkin Elisa Viihteen oma kanava.
Lukuisia myrttynaamoja tähän kohtaan, Elisa Viihteen hinta on kyllä semmoinen, että siihen joutaisi kylkeen kyllä asiakkailleen tarjota yhden maksukanavankin. NII!! Semmonen mielipide.
Ihana tuoksu leijuu täällä. Mies kokkaa päivän ekaa safkaa, miten niin vapaapv fiilareissa.
Daniel ehtinyt jo ekalle kunnon jäähylle, jonne kannoin sille mankan ja rentoutuslevyn. Huoneesta tuli ulos ihan toinen lapsi.
Vielä olis päivää jäljellä monta tuntia ja IIIHANAAAAA vapaata vielä pari päivää,mä niin nautin.
Ja toivon että noi hemmetin pakkaset ehtii häipyä siiheksi, kun MÄ seuraavan kerran nenääni ulos laitan, eli maanantaihin mennessä, heh.
-23 astetta kiittää ja kuittaa, kuulumissiin!!

Kommentit
Lähetä kommentti