Nyt on kuulkaa hyvä istua, punaisessa nojatuolissa, viltti jaloilla, ja raportoida tästä fiiliksestä.
No, tää vähän niinkuin alkoi,kun Suurperhe-ryhmässä joku keksi, että jaetaampa olohuone kuvia. Vautsi mitä ideoita ja vinkkejä sieltä saikaan, ja minua henkilökohtaisesti inspiroi eniten sellaiset ihan sikasimppelit ja pelkistetyt olohuoneet. En nyt voi valitettavasti jakaa kuvia, pitäisi pyytää lupaa sille, joten riittäköön tämä selostukseni. Siis, vähäeleistä, supersiistiä,avaraa...toinen ihanne olkkarini oli vähän enemmän sisustettu, mutta yleisilme oli hyvin "plain". Värit ihanan neutraaleja, muttei kumminkaan tullut sellainen pliisu olo.
Minähän inspiroiduin hirmuisesti siitä, siis taas kerran :) Katsoin tuimalla katseella omaa olkkaria, mistähän voisi luopua, mitähän voisi nakkoa pois... No, paljon ei ollut mahdollisuutta karsia, mutta lähti tästä olkkaritilasta kaksi pikkupöytää, Hemnes- yöpöytiä, joita oli pidetty joidenkin kukkien ja muiden sievien juttujen tasoina. POIS! Alakerrassa on onneksi varastotilaa, jonne voi roudata ylimääräistä kamaa. Toinen niistä meni tytön huoneeseen alas.
Sitten tuima katseeni osui Hemnes- lipastoon, ja sen päällä oleviin koriste-esineisiin. Siirsin ne toisen avohyllyn päälle, ja sommittelin simppelin koristuksen tasolle .Toimii!
No, tää vähän niinkuin alkoi,kun Suurperhe-ryhmässä joku keksi, että jaetaampa olohuone kuvia. Vautsi mitä ideoita ja vinkkejä sieltä saikaan, ja minua henkilökohtaisesti inspiroi eniten sellaiset ihan sikasimppelit ja pelkistetyt olohuoneet. En nyt voi valitettavasti jakaa kuvia, pitäisi pyytää lupaa sille, joten riittäköön tämä selostukseni. Siis, vähäeleistä, supersiistiä,avaraa...toinen ihanne olkkarini oli vähän enemmän sisustettu, mutta yleisilme oli hyvin "plain". Värit ihanan neutraaleja, muttei kumminkaan tullut sellainen pliisu olo.
Minähän inspiroiduin hirmuisesti siitä, siis taas kerran :) Katsoin tuimalla katseella omaa olkkaria, mistähän voisi luopua, mitähän voisi nakkoa pois... No, paljon ei ollut mahdollisuutta karsia, mutta lähti tästä olkkaritilasta kaksi pikkupöytää, Hemnes- yöpöytiä, joita oli pidetty joidenkin kukkien ja muiden sievien juttujen tasoina. POIS! Alakerrassa on onneksi varastotilaa, jonne voi roudata ylimääräistä kamaa. Toinen niistä meni tytön huoneeseen alas.
Sitten tuima katseeni osui Hemnes- lipastoon, ja sen päällä oleviin koriste-esineisiin. Siirsin ne toisen avohyllyn päälle, ja sommittelin simppelin koristuksen tasolle .Toimii!
Verhot kokivat typistyksen, kylläkin siitä syystä,että kissamme ovat rasittavia verhojen repijöitä, vaikkei ole kuin kappaverho. Niitä oli kaksi pituutta, mutta nurkan kissanpuusta saivat aina kynsittyä ne toiseen nurkkaan- rumaa! Nyt on vain yksi mitta, joka stemmattu vain kahden vesemman puoleisen ikkunan ylle. Ensin meinasin raksia kokonaan pois, mutta olisi se ollut aika kalju sitten.
Olkkarikuva aamulta.
Tykkään tuosta lampusta hirmuisesti, sain sen siskolta.Se on mulla ekana täällä päällä kun aamulla tarvin valoa, ja itse en kattolamppua juurikaan käytä enää. Toinen mun lemppari valo on tuo musta pöytälamppu, joka näkyy edellisessä kuvassa. Näillä kahdella valolla useimmiten mennään, ellei lapset tarvi kattovaloa vaikkapa legorakenteluun.
No mutta, sitten sain keittiöstä pari sellaista romun kerääntymispaikkaa siistittyä, ja perään ukaasit (miehelle) että varokkin...ja näytin hänelle, minne voi romujaan levitellä. Koska korkeus ei ole hänelle ongelma, toisin kuin mulle, niin kehotin käyttämään vähän korkeammalla olevia kaappeja omille jutuilleen :) Ei pelkoa että ne häviäisi sieltä ainakaan minun toimesta.
Joten kertakaikkiaan kiva fiilis, kun saanut laiteltua kotia taas vähän enemmän vastaamaan sitä fiilaria mitä sisimpäni tarvii.
Syötiin hyvää ruokaa hyvällä fiiliksellä yhdessä, ja tänään vielä pitäis miehen hakea yksi ihana lepotuoli tuonne allashuoneeseen...siitä on hyvä sitten vahtia lapsia,kämmitellä takas loimussa,ja kesällä sen voi nostaa allashuoneen ovesta suoraan terassille, ja jatkaa vahtitoimintoja ;)
Voi että odotan jo kesää ja lämpöä!
Mitähän kivaa tuolle terassille ja takapihalle keksisi...
Tänään saanut levätä ja nauttia vapaapäivästä, vaikka tehnytkin vähän hommia. Mut jotenkin todella onnistunut vapaapäivä. Juuri tällä hetkellä kaksi muksua on uimassa (vahdin heitä tässä samalla turvakameran kautta) mies ja Milo katsovat jotain ohjelmaa, teinineito omassa kämpässään ja Daniel lähti kaverilleen kun kaveri ei tullutkaan meille :/
Rauhallista.
Teini meni nyt uimaan kun pienemmät tuli pois, ja illemmalla ehkä jopa saunaa itselle. Uimaan en pääse, koska tuo 4v sitten vammautunut varpaankynsi irtosi taas ja pitää vähän varoa ettei tulehdu.Semmonen synttärimuisto mulle jäi, kun piti kompuroida omalla terassilla :) Juhlat oli kyllä hyvät silloin :D Ehkä pidettävä täällä uudessa kodissa sitten seuraavaksi jotain pippalon poikasia.
Mutta juu, kivaa viikonlopun jatkoa sullekin.
Hurjan pienistä jutuista sitä voi iloa repiä elämäänsä.



Kommentit
Lähetä kommentti