Moniin asioihin on olemassa monia erilaisia näkökantoja, ja oikeastaan tilanteen mukaan on hyvä miettii, millaisella perspektiivillä alkaa miettiä asioita.
Esimerkiksi mulla on nyt tylsää. Tylsää, siis ei mitään tekemistä ikäänkuin, ei mitään KIVAA tekemistä, eli mulla on tylsää.
Täällä on hiljaista, joka on tietenkin hyvä juttu ja viisaasti katsottuna mun pitäisi nyt nauttia rauhallisuudesta jne. Mutta täällä on kuolleen oloista. Mun psyyke on tottunut että on säpinää koko ajan, vaikka se onkin rasittavaa, ja pitää tällaista tilaa epänormaalina ja häiritsevänä.
Kaksi lasta on omilla menoillaan, yhdellä on kaveri, mutta ne ovat lapsen omassa huoneessa, kaksi poikaa kävi uimassa juuri,ja kaikki on niin hemmetin näkymätöntä. Koko elämä juuri tällä hetkellä ,torstai- iltapäivänä, on niin hiton näkymätöntä ja olematonta kuin olla ja vaan voi. Niin nyrjähtänyttä, ja niin epänormaalia, että tekisi mieleni kirkua täällä että eikö täällä s****na tapahdu mitään!!!!!
Illalla sitten tietenkin tapahtuu, kun vallankin tämä toinen kotiutuu kaveriltaan,ja pitäisi alkaa iltatoimia puuhaamaan.SITTEN KYLLÄ tapahtuu. Liikaakin. Saa käyttää kaikki tiukan ohjaamisen taitonsa siihen, että saa pidettyä kasassa sen iltahässäkän,, saa hätistettyä kaikki toimille ja nukkumaan ajoissa. Se on ärsyttävää. Kun pitäisi illalla ehtiä antaa aikaa lapsille sellaisen rauhallisen jutustelun muodossa esim. ettei sitten tule siinä vaiheessa kun pitää hyvää yötä omassa sängyssä sanoa, se hirveä tarve jakaa kaikki asiat. Kun sitä haluis siinä vaiheessa jo vaan pois, omiin oloihinsa.
Tänään oli kyllä mukava päivä. Silmälasit,jotka kokivat lauantaina surullisen kohtaalon, saatiin kuin ihmeen kaupalla lasiliikkeessä oijottua,ja ovat ehyet kuin uudet!! jes. Tätä ennen menimme nälkäisinä Martinaan, Ipana,Ystäväni ja minä. En jaksanut kuin puolikkaan pitsan.Ipana sai valita lastenlistalta mitä halusi, tarjoilija oikein toi lasten menun hänelle. Sitten tämä minun lapseni, joka on semmoinen mahtava tapaus muutenkin,kysyy tarjoilijalta : "saisiko teiltä myös sipulirenkaita?" Tarjoilija on hiukan hämillään mutta vastaa, että Ihan vasta tullut listalle lisä sipulirenkaat, ja ne sitten tilataan Ipanalle. Juomaksi halusi Cokista, me Ystävän kanssa joimme hienoista laseista vettä. Oli ihanaa, herran jestas kuinka tekikään hyvää käydä ihmisten ilmoilla!!!
Aleksia pitkin meni penkkarirekkoja, ja niissäkin oli omanlaistansa nähtävää- keskustassa oli paljon nähtävää tänään.
Voimat sippasi kotimatkalla. Maitoa äkkiä kaupasta ja kotiin lepäämään. Kyllä tuntee etten kunnossa ole, vaikka pää alkaakin jo avautua, muutenkin kuin suun kautta ;)
Näillä fiiliksillä sitten varsin tapahtumarikkaaseen viikonloppuun liu´taan, huomenna vähän pienten ihmisten kanssa uimasynttäritreffejä ja semmoista. Kuulette sitten taas, joskus :D
Esimerkiksi mulla on nyt tylsää. Tylsää, siis ei mitään tekemistä ikäänkuin, ei mitään KIVAA tekemistä, eli mulla on tylsää.
Täällä on hiljaista, joka on tietenkin hyvä juttu ja viisaasti katsottuna mun pitäisi nyt nauttia rauhallisuudesta jne. Mutta täällä on kuolleen oloista. Mun psyyke on tottunut että on säpinää koko ajan, vaikka se onkin rasittavaa, ja pitää tällaista tilaa epänormaalina ja häiritsevänä.
Kaksi lasta on omilla menoillaan, yhdellä on kaveri, mutta ne ovat lapsen omassa huoneessa, kaksi poikaa kävi uimassa juuri,ja kaikki on niin hemmetin näkymätöntä. Koko elämä juuri tällä hetkellä ,torstai- iltapäivänä, on niin hiton näkymätöntä ja olematonta kuin olla ja vaan voi. Niin nyrjähtänyttä, ja niin epänormaalia, että tekisi mieleni kirkua täällä että eikö täällä s****na tapahdu mitään!!!!!
Illalla sitten tietenkin tapahtuu, kun vallankin tämä toinen kotiutuu kaveriltaan,ja pitäisi alkaa iltatoimia puuhaamaan.SITTEN KYLLÄ tapahtuu. Liikaakin. Saa käyttää kaikki tiukan ohjaamisen taitonsa siihen, että saa pidettyä kasassa sen iltahässäkän,, saa hätistettyä kaikki toimille ja nukkumaan ajoissa. Se on ärsyttävää. Kun pitäisi illalla ehtiä antaa aikaa lapsille sellaisen rauhallisen jutustelun muodossa esim. ettei sitten tule siinä vaiheessa kun pitää hyvää yötä omassa sängyssä sanoa, se hirveä tarve jakaa kaikki asiat. Kun sitä haluis siinä vaiheessa jo vaan pois, omiin oloihinsa.
Tänään oli kyllä mukava päivä. Silmälasit,jotka kokivat lauantaina surullisen kohtaalon, saatiin kuin ihmeen kaupalla lasiliikkeessä oijottua,ja ovat ehyet kuin uudet!! jes. Tätä ennen menimme nälkäisinä Martinaan, Ipana,Ystäväni ja minä. En jaksanut kuin puolikkaan pitsan.Ipana sai valita lastenlistalta mitä halusi, tarjoilija oikein toi lasten menun hänelle. Sitten tämä minun lapseni, joka on semmoinen mahtava tapaus muutenkin,kysyy tarjoilijalta : "saisiko teiltä myös sipulirenkaita?" Tarjoilija on hiukan hämillään mutta vastaa, että Ihan vasta tullut listalle lisä sipulirenkaat, ja ne sitten tilataan Ipanalle. Juomaksi halusi Cokista, me Ystävän kanssa joimme hienoista laseista vettä. Oli ihanaa, herran jestas kuinka tekikään hyvää käydä ihmisten ilmoilla!!!
Aleksia pitkin meni penkkarirekkoja, ja niissäkin oli omanlaistansa nähtävää- keskustassa oli paljon nähtävää tänään.
Voimat sippasi kotimatkalla. Maitoa äkkiä kaupasta ja kotiin lepäämään. Kyllä tuntee etten kunnossa ole, vaikka pää alkaakin jo avautua, muutenkin kuin suun kautta ;)
Näillä fiiliksillä sitten varsin tapahtumarikkaaseen viikonloppuun liu´taan, huomenna vähän pienten ihmisten kanssa uimasynttäritreffejä ja semmoista. Kuulette sitten taas, joskus :D
Kommentit
Lähetä kommentti