Katsohan, mitään pahaa ei tapahdu, vaikka lapset tuossa pelaa. Minä hoidin kiristämisen- huone piti olla kunnossa. Sinun ei tarvinnut torpata koko asiaa.
Mitään pahaa ei tapahdu, vaikket puutu joka ikiseen tapahtumaan ja pienimpäänkin epäkohtaan, mitä näet tai kuulet. Kukapa meistä täydellinen olisi, sinäkö?
Elämä on parempaa, kun elää ja antaa muidenkin elää. Rauhassa.
Sain luettua tänään tämän vuoden toisen kirjan. Olen todella iloinen, että opin uudelleen lukemaan kirjoja, sikoinaan luin paljonkin,silloin kun ensimäinen lapsikaarti oli pieniä. Sitten se taito hukkui kai kiireeseen. Monia vuosia oli tilanne, etten ehtinyt lukea oikeastaan edes lehtiä. Lehtimyyjille kykeni rehellisesti sanoa, etten oikeasti ehdi lukea. Kun istahdan, en jaksa ottaa lehteä käteen, koska en ymmärtäisi lukemastani mitään.
Nyt, vuosia,VUOSIA myöhemmin, luen. Ja nautin.Voi mahdoton millaisen ihanan retken nytkin tein Burmaan tämän erilaisen rakkaustarinan siivin. Ensimäisen kerran varmaan koskaan ,minusta tuntuu, että voisin lukea tuon kirjan ihan heti uudelleen!
Tämä alkoi viime syksystä tai oikeastaan loppu kesästä, ennen kuin muutimme. Ensin minulle tuli kova tarve lukea Lorna Byrnen Enkeleitä hiuksissani kirja. Samalla sain samalta ystävältä Yösyöttö ja Tarhapäivä- kirjat, ne olivat riittävät helppolukuisia harjoittelijalle. Oli niin ihanaa lukea, upota omaan maailmaan, saada samaan aikaan lepoa itsellen, ja nauttia ja naurahdella itsekseni kirjan tapahtumia.
Aion jatkaa lukemista. Katsotaan nyt mikä kirja uiskentelee käsiini seuraavaksi. Ongelmana on ainoastaan se, etten osaa itse keksiä mitä lukisin, mistä tykkäisin. Aikoinaan kuuluin kirjakerhoon, ja tuli luettua Sidney Sheldonia ja Torey Haydenia, Robin Cookia ja monia muita. Onneksi niiltä ajoilta on vielä jotain jäljellä, vaikka paljon olen laittanut tyttärelle ja varmaan ihan kierrätykseenkin... Nyt olen löytänyt kirjaston, ja vallankin kirjaston erittäin näppärän varauspalvelun. Kuinka näppärää, kotoa vaan näppäilen ja varaan kirjan, ja sitten haen sen lähikirjastosta :) Kunhan siis, keksisin niitä kirjoja, mitkä voisi kiinnostaa minua.
...mutta eikö olekin hauskaa, me sotkemme keittiön, me siivoamme keittiön, ei tarvinnut kieltää. Minä en tykkää Päivi Räsäsistä kun ne kieltää kaiken. Kannatan mieluumminkin sallivaa ilmapiiriä, koska siinä kasvaa elämä ja ilo, eikä minulla ole tarvetta niittää elämäniloa keltään, kieltämällä kaikkea.
Tykkään Ilosta niin paljon, että aion loukkaantua vastaisuudessa joka kerran kun joku kehtaa dropata minun iloa. Aion sanoa siitä, ihan rakentavasti ja diplomaattisesti, kuten kuvaan kuuluu. Sekin on niin hauska juttu, kuinka voi antaa palautetta ihan hyvässä hengessä,vaikka sanoma sisältäisikin moitetta, tai sellaista ns. neg.palautetta.
Se on asennetta, se on taitoa ja se on tahtoa ilmaista asia nätisti.
Varasin muuten tukkalääkärin perjantaille. Minulla on malli vähän fiiliksissä, mutta tuumin jollei ihan niin lyhyttä takaa. Saas nähdä, aika on varattu jo,ja sinne mennään :) Tuli mitä tuli.
Ihania kuvia olen ottanut ja Instaan niitä laitellut,semmoisia kevään aurinkokuvia. Olen ollut ihan fiiliksissä tuosta auringonpaisteesta. Tähän aikaa iltaa, kun ulkona on täysi pimeys, on vaikea uskoa, että päivällä oli niin päätähuimaavan upea ilma !!! Toivottavasti huomenna taas :)
Mitään pahaa ei tapahdu, vaikket puutu joka ikiseen tapahtumaan ja pienimpäänkin epäkohtaan, mitä näet tai kuulet. Kukapa meistä täydellinen olisi, sinäkö?
Elämä on parempaa, kun elää ja antaa muidenkin elää. Rauhassa.
Sain luettua tänään tämän vuoden toisen kirjan. Olen todella iloinen, että opin uudelleen lukemaan kirjoja, sikoinaan luin paljonkin,silloin kun ensimäinen lapsikaarti oli pieniä. Sitten se taito hukkui kai kiireeseen. Monia vuosia oli tilanne, etten ehtinyt lukea oikeastaan edes lehtiä. Lehtimyyjille kykeni rehellisesti sanoa, etten oikeasti ehdi lukea. Kun istahdan, en jaksa ottaa lehteä käteen, koska en ymmärtäisi lukemastani mitään.
Nyt, vuosia,VUOSIA myöhemmin, luen. Ja nautin.Voi mahdoton millaisen ihanan retken nytkin tein Burmaan tämän erilaisen rakkaustarinan siivin. Ensimäisen kerran varmaan koskaan ,minusta tuntuu, että voisin lukea tuon kirjan ihan heti uudelleen!
Tämä alkoi viime syksystä tai oikeastaan loppu kesästä, ennen kuin muutimme. Ensin minulle tuli kova tarve lukea Lorna Byrnen Enkeleitä hiuksissani kirja. Samalla sain samalta ystävältä Yösyöttö ja Tarhapäivä- kirjat, ne olivat riittävät helppolukuisia harjoittelijalle. Oli niin ihanaa lukea, upota omaan maailmaan, saada samaan aikaan lepoa itsellen, ja nauttia ja naurahdella itsekseni kirjan tapahtumia.
Aion jatkaa lukemista. Katsotaan nyt mikä kirja uiskentelee käsiini seuraavaksi. Ongelmana on ainoastaan se, etten osaa itse keksiä mitä lukisin, mistä tykkäisin. Aikoinaan kuuluin kirjakerhoon, ja tuli luettua Sidney Sheldonia ja Torey Haydenia, Robin Cookia ja monia muita. Onneksi niiltä ajoilta on vielä jotain jäljellä, vaikka paljon olen laittanut tyttärelle ja varmaan ihan kierrätykseenkin... Nyt olen löytänyt kirjaston, ja vallankin kirjaston erittäin näppärän varauspalvelun. Kuinka näppärää, kotoa vaan näppäilen ja varaan kirjan, ja sitten haen sen lähikirjastosta :) Kunhan siis, keksisin niitä kirjoja, mitkä voisi kiinnostaa minua.
...mutta eikö olekin hauskaa, me sotkemme keittiön, me siivoamme keittiön, ei tarvinnut kieltää. Minä en tykkää Päivi Räsäsistä kun ne kieltää kaiken. Kannatan mieluumminkin sallivaa ilmapiiriä, koska siinä kasvaa elämä ja ilo, eikä minulla ole tarvetta niittää elämäniloa keltään, kieltämällä kaikkea.
Tykkään Ilosta niin paljon, että aion loukkaantua vastaisuudessa joka kerran kun joku kehtaa dropata minun iloa. Aion sanoa siitä, ihan rakentavasti ja diplomaattisesti, kuten kuvaan kuuluu. Sekin on niin hauska juttu, kuinka voi antaa palautetta ihan hyvässä hengessä,vaikka sanoma sisältäisikin moitetta, tai sellaista ns. neg.palautetta.
Se on asennetta, se on taitoa ja se on tahtoa ilmaista asia nätisti.
Varasin muuten tukkalääkärin perjantaille. Minulla on malli vähän fiiliksissä, mutta tuumin jollei ihan niin lyhyttä takaa. Saas nähdä, aika on varattu jo,ja sinne mennään :) Tuli mitä tuli.
Ihania kuvia olen ottanut ja Instaan niitä laitellut,semmoisia kevään aurinkokuvia. Olen ollut ihan fiiliksissä tuosta auringonpaisteesta. Tähän aikaa iltaa, kun ulkona on täysi pimeys, on vaikea uskoa, että päivällä oli niin päätähuimaavan upea ilma !!! Toivottavasti huomenna taas :)
MOIMOI, terkuin Marika :)

Kommentit
Lähetä kommentti