Äiti- emo 2v ja tyttöpentu juuri 8kk täyttänyt,etsivät kotia yhdessä sisäkissoiksi.
Kumpikin kulkee valjaissa ihan hyvin, ulkoilutettu vain omalla takapihalla.
Ovat leikkisä ja riekkuva pari, joka myös hellii ja hoitaa toisiaan.
Emo on steriloitu pentujen syntymän jälkeen.
Pienikokoisia kissoja, emon paino oli sterihetkellä 2,8kg.
Kumpikin kulkee valjaissa ihan hyvin, ulkoilutettu vain omalla takapihalla.
Ovat leikkisä ja riekkuva pari, joka myös hellii ja hoitaa toisiaan.
Emo on steriloitu pentujen syntymän jälkeen.
Pienikokoisia kissoja, emon paino oli sterihetkellä 2,8kg.
Kissoista suojamaksu yhteensä 70€ ja luovutus/ myyntisopimus, jolla ostaja kuittaa ymmärtävänsä vastuunsa eläimen ottamisesta.
Suojamaksulla varmistat, että sinulla on tulevaisuudessa varaa myös huolehtia kissasta, eläimestä huolehtiminen ei ole ilmaista.
Suojamaksulla varmistat, että sinulla on tulevaisuudessa varaa myös huolehtia kissasta, eläimestä huolehtiminen ei ole ilmaista.
Älä ota kissaa, jos et sitoudu ymmärtämään sitä ja hoitamaan niin hyvässä kuin pahassakin.
Pentu
![]() |
| Pentu |
![]() |
| Emo |
![]() |
| Emo |



Kommentit
Lähetä kommentti