"Lanseeraan" uuden tunnisteen,ragepäiväkirjat.Näissä postauksissa en himmaile,vaan sanon mille tuntuu.Usein koitan sanoittaa tunteita vähän hillitymmin,ja etsien selitystä, toisinaan taas tekee mieli vain karjua täysiä kaikille ihmisille,jotka tulevat edes henkisesti liian lähelle tolloilemaan.
Nyt olen eilisestä saakka hillinnyt itseäni,enkä ole alkanut millekään rähinälle,vaan napsauttanut suuni suppuun,ja kommentoinut hyvin niukkasanaisesti tunnetilaani,joka poksahti päälle.Erinäisistä syistä.
Oletko suuttunut jostain,kysytään.
En tykkää että minulle valehdellaan,vastaan
Syytätkö nyt minua valehtelusta?
Sanoin etten tykkää että minulle valehdellaan...
-on syytä miettiä miksi hirnahtaa ja pillastuu sanoista,jos niissä ei ole totuutta?
Totuudeton asia ei pitäisi luoda reaktiota.
Mutta kyllä minäkin osaan nostaa mekkalan kun tulee eteen asia,josta "syytetään" ,jos haluan esittää viatonta,sikäli mikäli luulisin,että pillastumisreaktio vakuuttaisi vastapelurin syyttömyydestäni.
Minulle se kertoo syyllisyydestä.Koska syyllinen ihminen,mikäli ei ole täysin tunteeton ja paatunut, tietää kyllä tehneensä väärin,joten totuuden epäilykin ottaa häntä tunne-elämään,ja saa aikaan "hädän" joka näkyy sitten "suuttumisena",jolla henkilö luulee vakuuttavansa viattomuutensa.
Hoh hoijakkaa sanon minä.
No siinäpä yksi ärsyyntymiseni aihe,toinen on...koko tämä nimenomainen hetki.Lapset tulivat isältä ja taas talon täyttää tuo levottomuutta piiskaava meno ja meininki,alkaen siitä,että toista ihmistä vaan ei voi auttaa,on paremppi antaa hänen huutaa vieressä.
Ja nyt nämä ipanat,kaikki!!, voisivat lopettaa tuon turhan jollotuksen,kiitos,niin että pääsisi vaikka hetkeksi omiin ajatuksiin lepäämään.
Nyt olen eilisestä saakka hillinnyt itseäni,enkä ole alkanut millekään rähinälle,vaan napsauttanut suuni suppuun,ja kommentoinut hyvin niukkasanaisesti tunnetilaani,joka poksahti päälle.Erinäisistä syistä.
Oletko suuttunut jostain,kysytään.
En tykkää että minulle valehdellaan,vastaan
Syytätkö nyt minua valehtelusta?
Sanoin etten tykkää että minulle valehdellaan...
-on syytä miettiä miksi hirnahtaa ja pillastuu sanoista,jos niissä ei ole totuutta?
Totuudeton asia ei pitäisi luoda reaktiota.
Mutta kyllä minäkin osaan nostaa mekkalan kun tulee eteen asia,josta "syytetään" ,jos haluan esittää viatonta,sikäli mikäli luulisin,että pillastumisreaktio vakuuttaisi vastapelurin syyttömyydestäni.
Minulle se kertoo syyllisyydestä.Koska syyllinen ihminen,mikäli ei ole täysin tunteeton ja paatunut, tietää kyllä tehneensä väärin,joten totuuden epäilykin ottaa häntä tunne-elämään,ja saa aikaan "hädän" joka näkyy sitten "suuttumisena",jolla henkilö luulee vakuuttavansa viattomuutensa.
Hoh hoijakkaa sanon minä.
No siinäpä yksi ärsyyntymiseni aihe,toinen on...koko tämä nimenomainen hetki.Lapset tulivat isältä ja taas talon täyttää tuo levottomuutta piiskaava meno ja meininki,alkaen siitä,että toista ihmistä vaan ei voi auttaa,on paremppi antaa hänen huutaa vieressä.
Ja nyt nämä ipanat,kaikki!!, voisivat lopettaa tuon turhan jollotuksen,kiitos,niin että pääsisi vaikka hetkeksi omiin ajatuksiin lepäämään.
Onnea Suomi 98v!!!!

Kommentit
Lähetä kommentti