Mahtavat kaksi energistä päivää alla,oon niin happy!!
Kaikki on niin kohdallaan,ja siit yhdestä asiasta joka ei oo,en viitti ees tunnelmaa pilata.Jaa no sanon mä sen nyt ettei kukaan alkaa arvailemaan,siis koipeliinit ei meinaa pysyy mukana menossa.Pikkuinen miinusmerkki kaikkeen,mutta näillä mentävä mitä on.
Eilen siivosin vissiin 6-7 tuntia.Kahvipaussit pidin,mutta ruokatauko unohtui.Siivosin alakertaa.Kaikki alkoi siitä,että bongasin kissan kusilammikon Ipanan duplolaatikon edestä,ja siitäkös se mun hulluus sitten alkoi.Tykkäsin,että nyt menee duplotki pesuun,kun en voinut olla varma,leijailiko se haju vain lattiasta.Mätettiin 1 amme täyteen,ja 1 pyykkikori niistä myös täyttyi,kun kaikki kahmaloitiin.Ne sitten vietiin suihkua oottelemaan...
Kaikki on niin kohdallaan,ja siit yhdestä asiasta joka ei oo,en viitti ees tunnelmaa pilata.Jaa no sanon mä sen nyt ettei kukaan alkaa arvailemaan,siis koipeliinit ei meinaa pysyy mukana menossa.Pikkuinen miinusmerkki kaikkeen,mutta näillä mentävä mitä on.
Eilen siivosin vissiin 6-7 tuntia.Kahvipaussit pidin,mutta ruokatauko unohtui.Siivosin alakertaa.Kaikki alkoi siitä,että bongasin kissan kusilammikon Ipanan duplolaatikon edestä,ja siitäkös se mun hulluus sitten alkoi.Tykkäsin,että nyt menee duplotki pesuun,kun en voinut olla varma,leijailiko se haju vain lattiasta.Mätettiin 1 amme täyteen,ja 1 pyykkikori niistä myös täyttyi,kun kaikki kahmaloitiin.Ne sitten vietiin suihkua oottelemaan...
Siivoilut jatkui alkuun keittiön puolella,ja sillä välin Ipana sai viritellä itselleen ihania leikkejä keittiön toiselle puolelle...
Koko päivä siinä meni,mutta oli hirveen hyvä fiilis siivoilla.Kumpa koipi vaan ei reistais... Mulla oli vanhaan tapaani siivousmusaa.
Siis muksuna,siis nuorena tyttönä kun aikoinaan aloitin kotona perjantai siivouksen,niin aluksi iskin alakerran stereoihin esim Hurriganesia,ja kun sitä luukutti,niin jo vain alkoi siivoilu sujua.
Tällä kertaa minun energioita siivitti Europe,parin levyllisen verran,ja ehkä kahteen kertaan nekin ;)
Toimi.Sieltä varmaan putkahti avukseni sitä nuoruuden energiaa,koska tunnemaailma palasi aika iloisesti aikaan,jolloin Europen The Final Countdown oli tehnyt murska-tulemisen.
Mmmmm,no se siitä.Apuja oli,kivaa oli,jess!
Tässä siivoilun ihan viime hetket.Logolaatikon päällä oli viel hyvä ajella,yritti rekrytoida kuskiksi tuonne sinisen korin alle meidän pikkukissan,mutta hän ei ideasta tykännyt kumminkaan,otti loparit heti :D
Illalla sain ensiapua jaloille <3
******************************'
Tämä aamu alkoi aikasiin.Ipanan vaippa oli vuotanut ja herätti minut kello kuusi,jolloin vaihdoimme vaatteet ja yritin että hän nukkuisi hetken vielä ilman vaippaa,koskapa vaippa oli viimeinen.No hän hetken ehkä torkkui omassa sängyssä,mutta pomppasi siitä yläkertaan,kuuli lie sisarusten ääniä sieltä,ja se siitä nukkumisesta sitten.
No herätys olisi ollut kumminkin klo 8,koska piti lähteä yhtä kuskaamaan ennakko riparille.Päivän kestävä alkumiitti rippilapsille,kun alkavat tahkota uskonnon peruspilareita ja miettiä omaa suhdettaan uskoon.Uskoako vaiko ei.Mikä tämä elämä oikeen on...
Siitä heitin kolmikon isälleen päiväksi,ja jatkoin Kodin ykköseen,jossa treffasin mieheni ja Ipanan.
Tehtiin edullisia ostoksia.Jatkoimme matkaa koti Prismaan,ja sama meininki siellä.
Koivet lauleli omiaan,mutta onnistuminen kyllä korvasi tuskaa.
Mies lähti tyttärensä kanssa leffaan ja veivät Ipanan mummolaan siksi aikaa.Tämä tarkoitti minulle mini-lapsivapaata,jonka tuhlasin numero kolmosen kanssa menemällä uudelleen kauppaan.
Lisää joululahja ostoja ei kyllä syntynyt,mutta meillä oli oikeen hauska kauppareissu.
Jäi minulle sitten melkein 4 tuntia omaa aikaa,sillä ihan juuri näillä näppäimillä leffalaiset kotiutuivat,ja ovat erittäin tyytyväisiä,ja sehän on pääasia.
Ei muutakuin suljetaan tätä päivää,ja katsotaan onko noista leffalaisista enää mihkään :)
Bye bye seuraavaan kertaan.
Eikun JOO,eka panoraama kuvani ever.Kohde: alakerta.




Kommentit
Lähetä kommentti