Mahtavaa, Ikea- vieroitusoireeni kokivat romaahduksen, kun kävin Jyskissä, ilmeisesti pitkästä aikaa.
Surin ihan oikeasti tässä muutossa ehkä eniten sitä, ettei täällä ole Ikeaa. Joo, huvittavaa, myönnän, mutta tämänpäiväinen Jyskissä asiointi paransi kyllä paljon Lahden arvoa silmissäni.
Jyskit oli ehkä vähemmän arvostettuja Tampereella, koska olihan meillä siellä Ikea. Minusta tuntui että kaikki haki kaiken Ikeasta, minäkin. Oli niin helppo mennä sinne lounaalle ja leikkimään. Ja hakemaan kynttilöitä tai servettejä, heh.
No Jyskissä, eikä missään muuallakaan sisustustavaratalossa ole vastaavaa leikkipaikkaa kuin on Ikean Småland, mutta muuten varmaan aika hyvin kilpailuvastetta tuovaa kamaa myydään myös Jyskissä siis. Todella positiivinen kokemus.
Eilen siis kävimme Loviisassa kylillä, ja näin heillä tämän ihanan pöydän. Olin katsellut sellaisia pienehkäjä työpöytiä tuonne meidän makkariin, ja tämän kun näin niin se oli sitten se. Varasin pöydän jo eilen netin kautta, ja tänään minun piti vain hakea se, mutta tottahan minä uteliaana menin peremmälle ja voi että sieltä löytyi kaikkea ihanaa sisustuskamaa ja ainakin 5 erilaista tyynyä oli vähällä lähteä mukaani,ja pari torkkupeittoa. Olen ihan pimeenä niihin!! Päädyin onneksi hillitsemään itseni, ja ostin vain kynttilän ja kynsiharjan :) Niin ja sen pöydän tietenkin....joka painoi 21 kiloa ja oli niin perkuleen iso ja raskas, mutta onneksi reipas poikuli sieltä kaupasta skrollasi sen nokkakärryillä autolle ja nakkasi takapenkille. Minun piti se sitten saada autosta ulos, onneksi aina tuollaisia raskaita paketteja voi raahata maata pitkin ;)
No nyt minulla on siis se pöytä, ja tottakai sielunisilmin näen sen tuolinkin, joka kävisi siihen pöytään kivasti. En vaan muista missä olen sen nähnyt, joten vielä hiukan muistinkolosia kaivella, eiköhän se sieltä löydy. Minullehan siis ei kelpaa mikä vaan tuoli siihen,niinkös luulit, vaan ihan tietynlainen. Kunnes sen löydän, toki tyydyn siihen mitä huushollista löytyy :D
Jotenkin superärsyttävän aamun jälkeen, tää päivä siis kääntyikin voitonpuolelle, ja tästä on hyvä jatkaa.
Nyt hakemaan Ipana kerhosta ja takaisin kotiin , pyykkihommia riittää vaikka jakais naapureillekin!
Mukavaa uuden viikon alkua jokaiselle!!!
Surin ihan oikeasti tässä muutossa ehkä eniten sitä, ettei täällä ole Ikeaa. Joo, huvittavaa, myönnän, mutta tämänpäiväinen Jyskissä asiointi paransi kyllä paljon Lahden arvoa silmissäni.
Jyskit oli ehkä vähemmän arvostettuja Tampereella, koska olihan meillä siellä Ikea. Minusta tuntui että kaikki haki kaiken Ikeasta, minäkin. Oli niin helppo mennä sinne lounaalle ja leikkimään. Ja hakemaan kynttilöitä tai servettejä, heh.
No Jyskissä, eikä missään muuallakaan sisustustavaratalossa ole vastaavaa leikkipaikkaa kuin on Ikean Småland, mutta muuten varmaan aika hyvin kilpailuvastetta tuovaa kamaa myydään myös Jyskissä siis. Todella positiivinen kokemus.
Eilen siis kävimme Loviisassa kylillä, ja näin heillä tämän ihanan pöydän. Olin katsellut sellaisia pienehkäjä työpöytiä tuonne meidän makkariin, ja tämän kun näin niin se oli sitten se. Varasin pöydän jo eilen netin kautta, ja tänään minun piti vain hakea se, mutta tottahan minä uteliaana menin peremmälle ja voi että sieltä löytyi kaikkea ihanaa sisustuskamaa ja ainakin 5 erilaista tyynyä oli vähällä lähteä mukaani,ja pari torkkupeittoa. Olen ihan pimeenä niihin!! Päädyin onneksi hillitsemään itseni, ja ostin vain kynttilän ja kynsiharjan :) Niin ja sen pöydän tietenkin....joka painoi 21 kiloa ja oli niin perkuleen iso ja raskas, mutta onneksi reipas poikuli sieltä kaupasta skrollasi sen nokkakärryillä autolle ja nakkasi takapenkille. Minun piti se sitten saada autosta ulos, onneksi aina tuollaisia raskaita paketteja voi raahata maata pitkin ;)
No nyt minulla on siis se pöytä, ja tottakai sielunisilmin näen sen tuolinkin, joka kävisi siihen pöytään kivasti. En vaan muista missä olen sen nähnyt, joten vielä hiukan muistinkolosia kaivella, eiköhän se sieltä löydy. Minullehan siis ei kelpaa mikä vaan tuoli siihen,niinkös luulit, vaan ihan tietynlainen. Kunnes sen löydän, toki tyydyn siihen mitä huushollista löytyy :D
Jotenkin superärsyttävän aamun jälkeen, tää päivä siis kääntyikin voitonpuolelle, ja tästä on hyvä jatkaa.
Nyt hakemaan Ipana kerhosta ja takaisin kotiin , pyykkihommia riittää vaikka jakais naapureillekin!
Mukavaa uuden viikon alkua jokaiselle!!!
Kommentit
Lähetä kommentti